مهمترین ویژگی به روزرسانی IOS 12.3.1 برای آیفون چیست؟ ، برطرف مسائل VoLTE در برنامه های پیغام رسان

به گزارش بانیما، اگر از کاربران آیفون باشید می دانید که جدیدترین به روزرسانی سیستم عامل iOS اپل به نام IOS 12.3.1 اخیرا معرفی شده است، اما شاید برایتان سوال باشد این به روزرسانی چه ویژگی یا کارکرد مثبتی دارد؟

مهمترین ویژگی به روزرسانی IOS 12.3.1 برای آیفون چیست؟ ، برطرف مسائل VoLTE در برنامه های پیغام رسان

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این نسخه جدید از همه آیفون ها و آیپدها و ... حمایت می نماید و البته همانطور که از نام آن بر می آید، به هیچ وجه یک انتشار بزرگ نیست، در واقع این به روزرسانی فقط به معنای برطرف یک گروه از اشکالات است.

این اشکالات مربوط به تماس های VoLTE است. اصطلاح VoLTE کوتاه شده عبارت Voice over LTE یا مکالمه صوتی از بستر LTE است. درواقع VoLTE امکان برقراری تماس بر بستر LTE را فراهم می نماید که نه تنها باعث سوییچ شبکه و قطع اتصال اینترنت شما در هنگام تماس نخواهد شد بلکه مزایای فراوانی هم دارد.

به طور خاص در نسخه های پیشین IOS مشکلاتی در این حوزه وجود داشت که می توانست مانع ایجاد یا دریافت چنین تماس هایی گردد. افزون بر این برنامه پیغام رسان اپل نیز اصلاح شده است. تا پیش از این مسئله ای که وجود داشت این بود که پیغام های ناشناس در فهرست مکالمات افراد نشان داده می شد، حتی اگر گزینه Filter Unknown Merge را فعال نموده بودید. بنابراین به روزرسانی مذکور از ظاهر شدن پیغام های ناخواسته پیشگیری می نماید.

این، کل تغییرات در iOS 12.3.1 است. بنابراین قطعا یک به روز رسانی بزرگ نیست، اما اگر شما یکی از کاربران آیفون محسوب می شوید بهتر است این به روزرسانی را هر چه سریعتر نصب کنید.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: انتخاب
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 3087

به "مهمترین ویژگی به روزرسانی IOS 12.3.1 برای آیفون چیست؟ ، برطرف مسائل VoLTE در برنامه های پیغام رسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین ویژگی به روزرسانی IOS 12.3.1 برای آیفون چیست؟ ، برطرف مسائل VoLTE در برنامه های پیغام رسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید