برنامه جستجوی جدید اپل همه دستگاههای آنلاین و آفلاین را پیدا می نماید

به گزارش بانیما، اپل برنامه ای جدیدی را معرفی نموده است که حتی در صورت آفلاین بودن دستگاه شما آن را شناسایی و پیدا می نماید. به نظر می رسد هدف از این برنامه توسعه سیستم های ردیابی است.

برنامه جستجوی جدید اپل همه دستگاههای آنلاین و آفلاین را پیدا می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اپل میخواهد به افراد یاری کند با برنامه جدید Find my انواع آیفون، آیپد، لپ تاپ و محصولات مختلف شرکت را شناسایی نمایند.

این برنامه جددی در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل معرفی گردید و به گفته تیم طراح این قابلیت، سیستم مذکور به طور ویژه برای سیستم هایی که به سرقت رفته اند نیز بسیار کاربردی خواهد بود. برای طراحی این قابلیت، سیستم های Find My iPhone و Find My Friends، ردیابی آیفون با یکدیگر ترکیب شده اند.

بر این اساس پیدا کردن یک مکان واحد برای ردیابی همه چیز، در iOS و MacOS در دسترس خواهد بود. این شرکت می گوید این سیستم ردیابی حتی اگر دستگاه به Wi-Fi یا یک شبکه وصل نشده باشد، کار می نماید. مک بطور مداوم یک سیگنال بلوتوثی ارسال می نماید که پس از آن برای ایجاد یک شبکه مش از سایر دستگاه های اپل مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین کاربران می توانند دستگاه های خود را در هر شرایطی پیگیری نمایند و یک نقشه از جایی که دستگاه در آن واقع شده است در اختیار خواهند داشت.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: انتخاب
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 3200

به "برنامه جستجوی جدید اپل همه دستگاههای آنلاین و آفلاین را پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه جستجوی جدید اپل همه دستگاههای آنلاین و آفلاین را پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید