معرفی 218 طرح گردشگری به بانک های عامل در شیراز

به گزارش بانیما، خبرنگاران/فارس فرماندار شیراز با اشاره به معرفی 218 طرح در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی، به سیستم بانکی شهرستان اطلاع داد و گفت: سیستم بانکی موظف است رسیدگی و مشخص تکلیف طرح های ارائه شده و معرفی نماینده ویژه برای این مهم را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

معرفی 218 طرح گردشگری به بانک های عامل در شیراز

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

محمدرضا امیری در نهمین نشست کارگروه مالی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان شبکه بانکی این شهرستان در ایام شیوع ویروس کرونا، از ارائه 11 هزار و 542 پرونده جمعا به مبلغ سه هزار و پانصد و شصت میلیارد ریال به سیستم بانکی شهرستان توسط دستگاه های اجرایی شیراز اطلاع داد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فرمانداری شیراز، امیری گفت: طبق گزارش های ارائه شده از سوی دستگاه های اجرایی، از مجموع پرونده های ارائه شده از ابتدای اجرای این طرح تا به امروز، تعداد 7646 پرونده به مبلغ دو هزار و 284میلیارد ریال پرداخت نهایی شده است و تعداد 3656 پرونده به مبلغ هزار و 183 میلیارد ریال درحال پرداخت است که با احتساب مبالغ ذکر شده، تعداد 30 هزار فرصت شغلی مورد حمایت این طرح قرار گرفته است .

فرماندار شیراز ضمن یادآوری نقش موثر بانک ها در مدیریت مسائل پدیدآمده ناشی از بیماری کرونا و افزایش تاب آوری اصناف آسیب دیده، بر ضرورت مشارکت فعال بانک ها در اجرای طرح اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تاکید نمود.

امیری بار دیگر بر ضرورت احیای واحدهای غیرفعال و آسیب دیده از کرونا تاکید و افزود: خوشبختانه تسهیلات ویژه باشگاه ها و طرح های ورزشی خسارت دیده از شیوع کرونا ابلاغ شده که متقاضیان واجد شرایط می توانند موضوع را از اداره ورزش و جوانان پیگیری نمایند.

فرماندار شهرستان شیراز همچنین ضمن قدردانی از زحمات پرسنل بانک ها، بر ضرورت فعال تر شدن کمیته وصول مطالبات بانکی نیز تاکید و خواهان همکاری بیش از پیش دستگاه های اجرایی در این خصوص شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 13741

به "معرفی 218 طرح گردشگری به بانک های عامل در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 218 طرح گردشگری به بانک های عامل در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید