معرفی سریال Lockwood &ampamp Co

به گزارش بانیما، سریال لاکوود و شرکا (Lockwood & Co) اثری کارآگاهی و مهیج از نویسنده و کارگردان فیلم حمله به بلوک (Attack the Block) به شمار می رود. این سریال بریتانیایی تازه بر اساس مجموعه کتاب هایی به همین نام نوشته جاناتان استرود است و اولین پروژه سریالی جو کورنیش به شمار می رود. در ادامه با معرفی این سریال همراه با ما باشید.

معرفی سریال Lockwood &ampamp Co

اتفاقات سریال لاکوود و شرکا بر موضوع سه شکارچی ارواح نوجوان است که شرکت آماتوری ای به نام لاکوود و شرکا را راه اندازی نموده اند و حالا نیز با ارواح خبیث و مرگبار مبارزه می نمایند. در ادامه، داستان، بازیگران و تاریخ پخش این سریال را مشاهده می کنید.

آنچه درباره کتاب های Lockwood & Co باید بدانید

سریال لاکوود و شرکا بر اساس مجموعه کتاب های بچه ها به همین نام نوشته جاناتان استرود ساخته شده است. این مجموعه کتاب در مجموع پنج کتاب دارد که در سال 2013 میلادی و با کتاب The Screaming Staircase آغاز شد و با کتاب The Empty Grave در سال 2017 میلادی به سرانجام رسید. هر کدام از این کتاب ها، پرونده مختلفی را روایت نموده اند.

در این مجموعه کتاب ها، خواننده با هر کدام از سه شخصیت اصلی داستان آشنا می گردد و می فهمد که استعداد و قدرت های خاص آن ها چگونه کار می نماید. یکی از همین شخصیت ها نیز لوسی کارلیل است و به عنوان فردی توصیف شده که خلق خوی تندی دارد و به وسیله لمس فردی می تواند با او همدردی کند.

این قدرت روانی خاص لوسی کارلیل جنبه خطرناکی نیز دارد. در حقیقت، اگر ارواح خبیثه به او دست بزنند، باعث می گردد تا او آن درد و عذاب پیرامون این ارواح را حس کند و باعث رنجش وی گردد، رنجشی که حتی ممکن است او را به کشتن نیز بدهد.

آنتونی لاکوود یکی دیگر از کاراکترهای اصلی داستان به شمار می رود که به عنوان فردی خطرپذیر توصیف شده است. او در بچگی یتیم شده و رهبر این گروه و موسس کمپانی لاکوود و شرکا به شمار می رود. قدرت خاص او نیز توانایی بینایی ماوراء طبیعی است و او می تواند ارواحی که در لندن هستند را مشاهده کند.

جورج کابینز نیز سومین شخصیت اصلی به شمار می رود که به عنوان فردی بدبین و محقق توصیف شده است. او دست راست آنتونی لاکوود به شمار می رود اما هنوز با لوسی کنار نیامده است. این توصیفات مربوط به کتاب ها است و باید منتظر ماند و دید که سریال چگونه این کاراکترها را به نمایش در خواهد آورد.

داستان سریال Lockwood & Co

سریال لاکوود و شرکا داستان سه نوجوان را دنبال می نماید که شکارچی ارواح هستند و در شهر لندن در میانه اپیدمی وحشتناکی قرار گرفته اند. این سه نفر نیز شامل دو پسر با قدرت های خاص و دختری با توانایی های روانی خارق العاده است.

لوسی کارلیل دختری با توانایی های روانی خاص با دو پسر به نام های آنتونی لاکوود و جورج کابینز همراه می گردد و شرکت کوچک استارت آپی لاکوود و شرکا را راه اندازی می نمایند. در این شرکت که بزرگسالان اجازه حضور یا فعالیت در آن را ندارند، این سه نفر وظیفه خود می دانند تا خیابان های شهر لندن را ایمن نگه دارند و در راستای همین کار نیز با ارواح خبیث مبارزه می نمایند.

بازیگران سریال Lockwood & Co

نقش سه شخصیت اصلی داستان سریال لاکوود و شرکا را روبی استروکس، کامرون چپمن و علی حاجی حشمتی بازی می نمایند. روبی استروکس که بیشتر برای نقش آفرینی در سریال بریجرتون (Bridgerton) شناخته می گردد، در سریال لاکوود و شرکا نقش لوسی کارلیل جوان را به نمایش در می آورد.

کامرون چپمن نیز در سریال لاکوود و شرکا نقش شخصیت آنتونی لاکوود را بازی می نماید که اولین تجربه نقش آفرینی این بازیگران جوان و تازه کار محسوب می گردد. در کنار آن ها نیز علی حاجی حشمتی نقش جورج کابینز را ایفا می نماید. این بازیگر جوان نیز قبلا در سریال الکس رایدر (Alex Rider) حضور داشته است.

از جمله دیگر بازیگرانی که در سریال لاکوود و شرکا حضور دارند نیز می توان به ایوانو جرمیا در نقش بازرس بارنز، لوک تریداوی در نقش گلدن بلید، موروِن کریستی در نقش پنلوپه فیتس و بن کرامپتون در نقش ژولیوس وینکمن اشاره نمود.

تاریخ پخش سریال Lockwood & Co

فصل اول سریال لاکوود و شرکا در قالب هشت قسمت ساخته شده است و در تاریخ 27 ژانویه سال 2023 میلادی (آدینه 7 بهمن 1401) از سرویس آنلاین نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 21836

به "معرفی سریال Lockwood &ampamp Co" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی سریال Lockwood &ampamp Co" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سریال Lockwood &ampamp Co"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید