محصولات تولیدی چهارمحال و بختیاری به ویتنام صادر می گردد

به گزارش بانیما، مدیرعامل شرکت شهرک های چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای صادرات محصولات استان به کشور ویتنام رایزنی هایی انجام و راهکارها نیز آنالیز شد.

محصولات تولیدی چهارمحال و بختیاری به ویتنام صادر می گردد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

علیرضا شفیع زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شهرکرد با اشاره به رایزنی های اجرا شده جهت صادرات محصولات استان به ویتنام گفت: با توجه به اینکه دو خوشه صنعتی گز و خاتم از جمله خوشه های بومی و ارزشمند استان در زمینه صادرات محسوب می شوند مقدمات توسعه صادرات این دو محصول اختصاصی استان به کشور ویتنام فراهم شد.

وی اضافه کرد: به منظور بهبود و ارتقاء صادرات استان زمینه بازدید یک هیئت تجاری- بازرگانی چهارمحال و بختیاری از کشور ویتنام باید فراهم گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک های چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: به منظور آگاهی از شیوه های صادرات کالا به کشور ویتنام ابهامات و موانع مورد نظر در قالب پرسش و پاسخ از سوی واحدهای صنعتی استان با رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در ویتنام مطرح شده است.

شفیع زاده با اشاره به بازدید رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در کشور ویتنام از بازارچه صنایع دستی استان توضیح داد: همچنین بعضی واحدهای مستعد در زمینه صادرات محصولاتی نظیر خوراک آبزیان، کالاهای پلاستیکی، نخ پلی استر و مخزن های گازی جهت ارزیابی برای شرکت در نمایشگاه بهاره هانوی مورد بازدید رایزن بازرگانی نهاده شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 3663

به "محصولات تولیدی چهارمحال و بختیاری به ویتنام صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات تولیدی چهارمحال و بختیاری به ویتنام صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید