قدرت فکری و نرم افزاری ایران اسلامی دشمن را به هراس انداخته است

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، بیژن نوباوه وطن، شامگاه پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران و گرامیداشت یاد 17 شهید رسانه ای استان مرکزی که با مشارکت دبیرخانه کنگره ملی شش هزار و 200 شهید استان مرکزی و بسیج رسانه استان در اراک برگزار شد، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله ابرقدرت های منطقه است که آمریکا از این قدرت بیم و هراس و با ترفندهای مختلف سعی در ضعیف کردن آن دارد، اما این ترفندها ناکام مانده است.

قدرت فکری و نرم افزاری ایران اسلامی دشمن را به هراس انداخته است

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران از آغاز پیروزی ضربه سنگینی به آمریکا زد و کمر آمریکا را شکست و هم اکنون آمریکا با ابرقدرتی در منطقه به نام ایران اسلامی روبرو است.

نوباوه بیان داشت: آن چیزی که آمریکا از آن در ایران هراس و بیم دارد تسلیحات نیست، بلکه قدرت فکری انسانی و نرم افزاری است که نظام جمهوری اسلامی به آن دست یافته و این را آمریکا نیز به خوبی درک کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران، ملت بزرگی است و با همه مشکلات و فشارهایی که بر اثر سوء مدیریت گرفتار آن هستیم، درک و بینش مردم باعث شده که نظام برقرار باشد. برخی از مشکلات اصلا ارتباطی با موضوع تحریم‌ها ندارد، بلکه ناشی از سوء مدیریت‌ است.

مدیرمسئول روزنامه عصر ایرانیان ادامه داد: احتکار غذا و دارو توسط سودجویان داخل کشور اتفاق می افتد، این دیگر ربطی به تحریم ها ندارد اگر با این مفسدان داخلی با جدیت برخورد شود، دیگر کسی جرات نمی کند بزند.

نوباوه تصریح کرد: بهترین راه مقابله با تحریم‌ها خودکفایی کشور است که مقام معظم رهبری بارها به این مهم اشاره داشتند و مقابله با تحریم ها نیازمند درون سازی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز سوء مدیریت است که به کشور لطمه می زند. رسانه ها در افشاگری در این زمینه نقش موثر دارند چراکه رسالت رسانه آگاهی دادن است، اگر امروز در این زمینه اقدام نشود فردا دیر است.

مدیرمسئول روزنامه عصر ایرانیان خاطرنشان کرد: جنگ امروز در دنیا جنگ رسانه است، در واقع جنگ آگاهی و ضد آگاهی؛ اینکه امروز ادعا می‌کنیم شهدای رسانه ای، شهدای آگاهی هستند ادعای بی ربط و بی اساسی نیست چراکه خبرنگار با ایمان و با انگیزه را هیچ یک از مسائل دنیایی نمی‌تواند از مسیر درست و معنوی خارج و او را به زیور دنیا علاقمند و وابسته کند.

نوباوه اظهار داشت: جامعه خبرنگاری ما از سالم ترین جوامع خبری دنیا است و آزادگی خبرنگاران این نظام در هیچ نقطه از دنیا دیده نشده؛ خبرنگاران برای این نظام کمتر از بزرگان، اندیشمندان و دانشمندان نیستند، بلکه رفیع تر از آن ها هستند، باید قدر این منزلت و جایگاه را بدانیم و به درستی و سلامت رسالت خود را به سرانجام برسانیم.

براساس این گزارش، قبل از اجرای این سخنرانی، شرکت کنندگان و خبرنگاران حاضر در این آیین، با حضور در گلزار شهدای اراک و قرائت فاتحه، با آرمان های شهدا میثاق کردند.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده های شهدای رسانه و همچنین پیشکسوتان عرصه رسانه استان از جمله یدالله رحمتعلی، خبرنگار خبرنگاران استان مرکزی تجلیل شد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 23 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 76

به "قدرت فکری و نرم افزاری ایران اسلامی دشمن را به هراس انداخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرت فکری و نرم افزاری ایران اسلامی دشمن را به هراس انداخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید