عینک هوشمند اپل احتمالا در سال 2020 روانه بازار می گردد

به گزارش بانیما، مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، به تازگی اعلام نموده که عینک هوشمند اپل احتمالا تا اواسط سال آینده روانه بازار می گردد. به گفته او، این عینک به عنوان یک وسیله جانبی برای آیفون عرضه می گردد و به وسیله ارتباط بی سیم با این گوشی، کارهای مربوط به پردازش بر دوش آیفون قرار می گیرد.

عینک هوشمند اپل احتمالا در سال 2020 روانه بازار می گردد

طراحی عینک هوشمند به عنوان یک وسیله جانبی برای آیفون منجر به سبکی و جمع و جور شدن این عینک می گردد. کو بر این باور است که در سه ماهه چهارم سال 2019 فراوری انبوه این محصول شروع می گردد و البته خاطرنشان نموده که این فرایند می تواند به سه ماهه دوم سال 2020 موکول گردد.

در نوامبر 2017، بلومبرگ گزارشی منتشر کرد که در آن آمده بود عینک هوشمند در سال 2020 روانه بازار می گردد. در این گزارش، به سیستم عامل این گجت هم اشاره شده که مبتنی بر iOS است و ظاهرا اپل از این سیستم عامل تحت عنوان rOS یاد می نماید. طی 10 سال گذشته، با توجه به پتنت های ثبت شده می توانیم بگوییم که اپل سخت مشغول آنالیز پتانسیل ها و قابلیت های فناوری واقعیت افزوده و مجازی بوده است. حتی گفته می گردد یک بخش مخفی در شرکت اپل وجود دارد که در آن صدها نفر مشغول آنالیز قابلیت های این تکنولوژی برای محصولات آینده این شرکت هستند.

مدیرعامل اپل، تیم کوک، بارها در خصوص چشم انداز واقعیت افزوده و پتانسیل های آن صحبت نموده است و با توجه به این گزارش، ظاهرا به زودی عینک هوشمند اپل هم به حقیقت بدل می گردد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2098

به "عینک هوشمند اپل احتمالا در سال 2020 روانه بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عینک هوشمند اپل احتمالا در سال 2020 روانه بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید