عرضه Resident Evil Re:Verse به سال 2022 موکول شد

به گزارش بانیما، انتشار بخش چندنفره رایگان بازی Resident Evil Village که با نام کامل Resident Evil Re:Verse معرفی شده، تا سال 2022 میلادی تأخیر خورده است. قبل از این هم این بخش یک بار دیگر با تأخیر روبرو شده بود.

عرضه Resident Evil Re:Verse به سال 2022 موکول شد

بخش چندنفره این بازی ابتدا قرار بود همراه با عرضه Resident Evil Village به انتشار برسد اما در ماه آوریل اعلام شد که عرضه آن تا تابستان و ماه ژوئیه به تعویق افتاده است. اکنون که به تابستان رسیده ایم، متوجه شده ایم که Resident Evil Re:Verse قرار نیست به این زودی عرضه گردد.

کپ کام در نوشته نوی در توییتر بیان نموده که جزئیات بیشتری درباره تاریخ عرضه این بخش چندنفره در آینده اعلام خواهد شد. آن ها نوشته اند: تاریخ عرضه قبلی Resident Evil Re:Verse که برای ژوئیه 2021 معین شده بود، به سال 2022 موکول شده است تا تیم سازنده بازی بتواند به کار خود در تحویل یک تجربه گیم پلی روان ادامه دهد. از صبر و درک شما برای این موضوع تشکر می کنیم.

آن ها در ادامه بیان نموده اند: برای افرادی که نسخه فیزیکی Resident Evil Village را خریداری نموده اند، پیشنهاد می کنیم که کد دانلود Resident Evil Re:Verse را نگه دارند یا هم اکنون آن را در اکانت خود وارد نموده تا در زمان عرضه در سال آینده آماده بازی کردن این بخش چندنفره باشند.

با توجه به اطلاعات قبلی، انتظار می رود که شخصیت های محبوب این مجموعه بازی نظیر جیل ولنتاین، کلیر ردفیلد، لئون اس. کندی، نمسیس، هانک، کریس ردفیلد، ایدا وانگ و جک بیکر به اسم شخصیت های قابل بازی در Resident Evil Re:Verse حضور داشته باشند. در این بازی 4 تا 6 بازیکن در مقابل هم در مکانی که به نظر می رسد بر اساس اداره پلیس شهر راکون سیتی طراحی شده، به مبارزه می پردازند. دارندگان Resident Evil Village دسترسی رایگانی به حالت سل شید خواهند داشت.

کپ کام تا به امروز چند مرحله تست بتا برای این بخش چندنفره برگزار نموده است که در آن ها مسائل تکنیکی مختلفی پیدا شده بود. به همین دلیل و به خصوص در این شرایط که شاهد تأخیر بازی های زیادی بوده ایم، عجیب نیست که این بازی با چنین سرنوشتی روبرو شده است. به هر حال، این تصمیم می تواند فرصت بیشتری را به توسعه دهندگان این اثر بدهد تا تجربه روان تر و بهتری از این بخش چندنفره ارائه دهند و مسائل تست های بتا در بازی اصلی وجود نداشته باشد. به همین دلیل این تصمیم به تنهایی نمی تواند ناراحت کننده باشد، بلکه باید منتظر سرنوشت بازی اصلی بمانیم.

Resident Evil Re:Verse یک بخش جداگانه چندنفره برای مجموعه بازی رزیدنت اویل است که برای تمامی خریداران قسمت نو بازی رزیدنت اویل به صورت رایگان در سال 2022 قابل دسترس خواهد بود. این بخش چندنفره برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم) منتشر خواهد شد.

منبع: Gematsu

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16675

به "عرضه Resident Evil Re:Verse به سال 2022 موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Resident Evil Re:Verse به سال 2022 موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید