تعداد بازیکنان وارزون 2 در عرض 5 روز از 25 میلیون نفر عبور کرد

به گزارش بانیما، طبق تازهترین آمار منتشر شده، کال آو دیوتی: وارزون 2.0 به عنوان بازی بتل رویال تازه استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و ریون سافتور (Raven Software)، تنها پس از گذشت 5 روز از عرضه به بیش از 25 میلیون بازیکن دست پیدا نموده است.

تعداد بازیکنان وارزون 2 در عرض 5 روز از 25 میلیون نفر عبور کرد

این گزارش در حساب رسمی توییتر کال آو دیوتی منتشر شده و در آن از بازیکنانی که در این مدت بازی را تجربه نموده اند، تشکر شده است. این بازی بتل رویال رایگان که در 16 نوامبر (25 آبان) عرضه شده، ظاهرا موفقیت بزرگی در زمینه ایجاد جامعه ای بزرگ بازیکنان در مدت زمان کوتاهی داشته است. با این حال، باید دید که آیا این روند را ادامه خواهد داد و از آماری که وارزون به جای گذاشته، پیشی خواهد گرفت یا خیر. لازم به ذکر است که در سال 2020، زمانی که اولین نسخه از وارزون منتشر شد، کمپانی اکتیویژن خاطرنشان کرد که در عرض 10 روز به 30 میلیون بازیکن دست پیدا نموده است. بعلاوه این بازی در عرض سه روز به 15 میلیون نفر بازیکن رسیده بود.

در مقایسه با دیگر بازی های بتل رویال، طبق گفته استودیوی ریسپاون (Respawn)، بازی رایگان ایپکس لجندز در عرض هفت روز به 25 میلیون بازیکن دست پیدا کرد. یکی از عواملی که به طور بالقوه در آغاز موفقیت آمیز وارزون 2 نقش دارد، بدون شک تصمیم اکتیویژن برای غیرفعال کردن موقت نسخه قبل به مدت 12 روز بوده است.

در بیانیه اکتیویژن در این باره آمده است:

انتظار می رود که Warzone Caldera در 28 نوامبر (7 آذر) عرضه گردد. در این میان طبق گزارش ها، مایکروسافت به سونی پیشنهاد داده است که در صورت تایید شدن خرید اکتیویژن بلیزارد، سری کال آو دیوتی برای یک دهه روی پلی استیشن باقی بماند. آینده این سری به عنوان یک محصول چند پلتفرمی بدون شک موضوع مهمی برای صنعت خواهد بود.

وارزون 2.0 در حال حاضر برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آذر 1401 بروزرسانی: 5 آذر 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 21530

به "تعداد بازیکنان وارزون 2 در عرض 5 روز از 25 میلیون نفر عبور کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تعداد بازیکنان وارزون 2 در عرض 5 روز از 25 میلیون نفر عبور کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد بازیکنان وارزون 2 در عرض 5 روز از 25 میلیون نفر عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید