بازی Skate City برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی هم عرضه خواهد شد

به گزارش بانیما، افرادی که به بازی های موبایل علاقه دارند، به احتمال زیاد تا به امروز نام بازی Altos Adventure را شنیده یا آن را تجربه نموده باشند. اکنون سازندگان این بازی شناخته شده، تصمیم گرفته اند که اثر دیگر خود یعنی بازی Skate City را برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی هم منتشر نمایند.

بازی Skate City برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی هم عرضه خواهد شد

ناشر بازی یعنی استودیو Snowman و همین طور استودیو توسعه دهنده آن یعنی Agens قصد دارند بازی Skate City را به زودی برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم و فروشگاه اپیک گیمز) عرضه نمایند. البته طبیعی است که بازی به وسیله قابلیت پشتیبانی از بازی های نسل قبل روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ اس قابل اجرا باشد. این بازی ابتدا در سپتامبر سال 2019 برای اپل آرکید منتشر شده بود. اندرو شیمل (Andrew Schimmel)، تهیه نماینده بازی و استودیو Snowman، در بیانیه خبری جدید خود درباره این بازی بیان نموده است:

در توضیحات معرفی بازی آمده که این اثر قرار است قلب و روح اسکیت خیابانی را به شکلی خاص به تصویر بکشد. بازیکنان می توانند به سه شهر و منطقه مختلف بروند که در واقعیت هم مکان های معروفی برای اسکیت سواری هستند و در آنجا از این ورزش لذت ببرند. این شهرها شامل لس آنجلس، اسلو و بارسلونا خواهد بود. شما در بازی Skate City هم می توانید چالش های موجود را امتحان کنید و هم اینکه به بخش اسکیت سواری بی انتها مشغول شوید. بیش از 100 چالش خاص در بازی وجود دارد که می توانید آن ها را انتخاب کنید. انواع تکنیک ها و حرکات نمایشی اسکیت سواری در بازی وجود دارد که می توانید به دلخواه آن ها را انجام دهید و از اسکیت سواری خیابانی در قالب این بازی لذت ببرید.

  • اسکیت سیتی، بازی جدید سازندگان Altos Adventure را ببینید

همچنین قابلیت شخصی سازی بازیکن هم در بازی اسکیت سیتی وجود خواهد داشت. می توانید از این طریق چیزهایی نظیر مدل مو، لباس، عینک و حتی تجهیزات اسکیت را خریداری و از آن ها بهره ببرید. همچنین تجهیزاتی برای عکس برداری در بازی وجود دارد که می توانید به دریافت عکس های مختلف بپردازید. حتی می توانید زمان را آهسته کنید، زاویه دوربین را تغییر دهید یا تصویر را زوم کنید تا بتوانید تصویر دلخواهی را در شرایطی ویژه ثبت کنید.

اگر شما هم از تجربه بازی قبلی این استودیو یعنی Altos Adventure لذت برده اید، به احتمال زیاد نگاهی به ساخته جدید این استودیو و تریلر آن بیندازید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 15087

به "بازی Skate City برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی هم عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Skate City برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی هم عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید