شهر فروشی برای کسب درآمد خط قرمز شهرداری تهران است

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، شاپور رستمی در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه یک تهران که با حضور ابراهیم شیخ، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات و معاونان و مدیران شهری تهران و منطقه یک در سالن اجتماعات این منطقه برگزار گردید طی سخنانی گفت: علی رقم مسائل مالی در دوره جدید مدیریت شهری ، حبیب اله تاجیک اسماعیلی شهردار اسبق منطقه یک با یک چارچوب مداری و استفاده از ظرفیت های موجود توانست علاوه بر کاهش تنش ها، شهر را به خوبی مدیریت و اعتبارات و درآمدهای مورد احتیاج را کسب کند.

شهر فروشی برای کسب درآمد خط قرمز شهرداری تهران است

وی جلوگیری از شهر فروشی را خط قرمز شهرداری تهران دانست و گفت: نگهداشت شهر هزینه بر است و آنچه مورد تاکید مدیریت شهری تهران و پیروز حناچی شهردار تهران است جلوگیری از شهر فروشی برای کسب درآمد است و این خط قرمزی است که در همه مناطق تعیین شده و باید سایر ظرفیت ها شناسایی و به کار گرفته گردد.

رستمی با تقدیر از زحمات تاجیک اسماعیلی در زمان تصدی شهرداری منطقه یک از علی اصغر خرمی شریف نیز که در این مدت با کار صادقانه بعنوان قائم مقام در کنار شهردار منطقه یک فعالیت کردند و به آرامی مسایل و مسائل را حل و فصل کرد نیز تشکر کرد و اسماعیل بدریان دهاقانی را بعنوان سرپرست شهرداری منطقه یک معرفی کرد و از ایشان خواست ، بعنوان یکی از مدیران با تجربه ، خوشنام و صادق شهرداری تهران با همت و کوشش دستورالعمل های ابلاغی شهردار تهران را در منطقه به اجرا بگذارد.

وی اضافه نمود: با انتخابی که توسط شورای شهر صورت گرفت و حناچی یکی از معاونان باسابقه و با تجربه شهرداری بعنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شد امیدواریم شاهد تغییرات خوب در شهر و برای مردم باشیم.

رستمی از شهروندان خواست هر اقدامی که در مناطق شهر تهران اتفاق می افتد را در حد یک منطقه نبینند چرا که هر اقدامی که در جهت رفاه مردم از جمله فعالیت های شهرسازی، عمرانی و... انجام می گردد در سطح ملی است و می تواند به عنوان ایده و الگو قرار گیرد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1152

به "شهر فروشی برای کسب درآمد خط قرمز شهرداری تهران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر فروشی برای کسب درآمد خط قرمز شهرداری تهران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید