شناسایی 57 دفتر غیر مجاز گردشگری در استان تهران

به گزارش بانیما، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: 57 دفتر غیر مجاز گردشگری از ابتدای سال 98 برای پلمپ به پلیس اماکن معرفی شده است.

شناسایی 57 دفتر غیر مجاز گردشگری در استان تهران

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی نوروز 99 همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش ،پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران از رشد 50 درصدی شناسایی و برخورد با دفاتر غیر مجاز در حوزه گردشگری در مقایسه با مدت مشابه در سال 97 اطلاع داد و گفت:57 دفتر غیر مجاز گردشگری از ابتدای سال 98 برای پلمب به پلیس اماکن معرفی شده است.

سالم سازی فضای صنعت گردشگری در سطح استان تهران یکی از اهداف کوتاه مدتی بود که با یاری بخش خصوصی در حال تحقق و اجرایی شدن است.

او اضافه نمود: تشکیل کارگروه تسهیل و برطرف موانع در تاسیس کسب و کار های گردشگری در استان تهران سبب شده است تا از ابتدای سال 98 افراد واجد شرایط راحت تر از گذشته مجوز تاسیسات گردشگری را دریافت نمایند.

جانفشان بی تعهدی به پاسخگویی به گردشگران را مهمترین دلیل ورود غیرقانونی به حوزه گردشگری دانست و گفت: بی شک بازرسی و نظارت های معاونت گردشگری استان تهران به گونه ای پیشرفت می نماید که شرایط برای فعالیت غیر مجاز ها سخت تر از گذشته خواهد شد و انتظار ما از شهروندان این است که قبل از حصول اطمینان از مجوز دفاتر خدمات مسافرتی و تاریخ اعتبار آن از خرید بسته سفر خوداری نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6741

به "شناسایی 57 دفتر غیر مجاز گردشگری در استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 57 دفتر غیر مجاز گردشگری در استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید