سهل انگاری در حوزه سلامت مردم پذیرفتنی نیست

به گزارش بانیما، جهانگیری گفت: سازمان نظام پزشکی پیگیر موضوعات مربوط به سلامت مردم از ستاد ملی کرونا است و سهل انگاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

سهل انگاری در حوزه سلامت مردم پذیرفتنی نیست

محمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در گفت وگو با خبرنگار ، با اشاره به نامه رئیس سازمان نظام پزشکی به ستاد ملی کرونا در مورد مسائل مختلف از جمله فاصله گذاری اجتماعی و افزایش ترددها در سطح شهر، اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور اقداماتی مانند آموزش و اطلاع رسانی به مردم، پزشکان و کادر درمان در مورد مقابله با بیماری کرونا را در سطح وسیعی انجام داده است.

او ادامه داد: سازمان نظام پزشکی به طور مستمر در تمام مراجع و مراکز علمی اقدامات خوبی انجام داده است. اگر اقدامی در حوزه اثرگذاری انجام گردد باید بر اساس پروتکل های منسجم و علمی و تحت نظارت باشد تا در درجه اول سلامتی مردم آسیب نبینند.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی اضافه کرد: اگر در مورد سلامتی مردم سهل انگاری از سوی هر فردی صورت بگیرد پذیرفتنی نیست به خصوص در حال حاضر که جامعه پزشکی در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا واقع شده است. فشار زیاد بر کادر درمان در چنین شرایطی باعث فرسودگی این نیروها می گردد و اگر مردم مسائل بهداشتی را رعایت نکنند در آینده دچار مشکلاتی در حوزه کادر درمان خواهیم شد.

جهانگیری اعلام کرد: سازمان نظام پزشکی پیگیر موضوعات مربوط به جامعه پزشکی و سلامت مردم از ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا است.

مصوبه بازگشایی بوستان ها بازنگری گردد

او یادآوری کرد: ترددهای غیر ضروری مردم در سطح شهر و رعایت نشدن پروتکل های علمی باعث آسیب جدی به سلامت خود افراد و بیشتر شدن کار تحمیلی بر کادر درمان در سراسر کشور می گردد. باید با شکستن چرخه انتقال ویروس کرونا جلوی گسترش این بیماری را در جامعه بگیریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9159

به "سهل انگاری در حوزه سلامت مردم پذیرفتنی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهل انگاری در حوزه سلامت مردم پذیرفتنی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید