شروع آموزش حضوری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش بانیما، خبرگزاری خبرنگاران- معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از برگزاری کلاس های درس دانشجویان این دانشگاه به صورت حضوری اطلاع داد.

شروع آموزش حضوری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از آبادان، دکتر سارا مبارک اظهار کرد: ظهر امروز اولین کلاس درس حضوری ترم نو آموزش دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار گردید.

وی گفت: با توجه به دستور معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مصوبه کلان منطقه چهار آمایشی، آموزش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نیم سال اول تحصیلی 1400-1401، با توجه به شرایط همه گیری کرونا، همسو و همزمان با سایر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، به صورت ترکیبی شروع شده است.

دکتر مبارک گفت: در این شیوه آموزش ترکیبی، مقرر شده است دروس تئوری به صورت مجازی و دروس عملی، کارآموزی و کارورزی با حضور زمان بندی شده دانشجویان گروه های مختلف برگزار گردد.

وی اعلام کرد: برگزاری امتحانات انتهای هم به صورت کاملا حضوری خواهد بود و به منظور جلوگیری از ازدحام دانشجویان در دانشگاه و خوابگاه ها، امتحانات انتها ترم در بازه زمانی بیشتر از حد معمول برگزار خواهد شد.

ایشان اضافه کرد: شایان ذکر است تا 15 شهریورماه امسال، بیش از 95 درصد از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان واکسینه شده اند و سایر دانشجویانی که تا به امروز واکسیناسیون آن ها صورت نپذیرفته، نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت نموده و باید هرچه سریع تر با هماهنگی مدیر آموزش نسب به تزریق واکسن اقدام نمایند.

انتها پیغام./

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17490

به "شروع آموزش حضوری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع آموزش حضوری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید