زیباترین جنگل های جهان که در اینستاگرام حرف اول را می زنند

به گزارش بانیما، سرگرمی و وقت گذرانی در طبیعت سبز جنگل ، از آن دسته فعالیت هایی است که امکان ندارد کسی به آن علاقه نداشته باشد. با زیباترین و خوش چشم انداز ترین منطقه ها سرسبز دنیا آشنا شوید.

زیباترین جنگل های جهان که در اینستاگرام حرف اول را می زنند

اگر در پی مکانی عالی در طبیعت هستید که در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید، با این مقاله خبرنگاران همراه باشید تا اینستاگرامی ترین جنگل های دنیا را به شما معرفی کنیم.

جنگل های معروف دنیا بر اساس تعداد هشتگ های اینستاگرامی، طبقه بندی شده اند و شامل فهرستی از زیباترین مکان هایی هستند که ارزش تماشا دارند.

5. جنگل ماسی (Mossy Forest)؛ مالزی

جنگل ماسی در مالزی، با 64,564 هشتگ، رتبه پنجم این فهرست به خود اختصاص داده است. این محوطه متراکم با فضایی جنگلی از خزه های درهم تنیده، در نزدیکی برینچانگ در استان پاهانگ واقع شده است و بهترین مقصد برای هایکینگ (پیاده روی یا کوهنوردی در طبیعت) در ارتفاعات به شمار می آید. یک راستا پیاده روی با کفی از تخته های چوبی، از نزدیکی ورودی این جنگل تماشایی شروع می گردد و البته چندین راستا ماجراجویانه تر نیز در عمق جنگل وجود دارند که تجربه ای بکر و فراموش نشدنی را برای شما رقم می زنند.

اگر در حال برنامه ریزی سفر با تور مالزی هستید و در پی مناسب ترین پیشنهادهای تور می شد، در خبرنگاران با مشاهده تمامی آن ها می توانید پکیج موردنظرتان را با پایین ترین قیمت از فروشنده های معتبر مسافرتی به راحتی و در کمترین زمان تهیه کنید.

4. جنگل بامبوی آراشیاما (Arashiyama) یا جنگل بامبوی ساگانو (Sagano)؛ ژاپن

جنگل بامبوی آراشیاما یا جنگل بامبوی ساگانو در کشور ژاپن، با 83,821 هشتگ در اینستاگرام، رتبه چهارم را در اختیار دارد. درختان های بامبو، یکی از بهترین جاهای تماشای کیوتو هستند و وزارتخانه محیط زیست کشور، این جنگل را به عنوان بخشی از منظر صوتی (soundscape) ژاپن در نظر گرفته است. منظر صوتی، نوعی از محرک های احساسی هستند که کیفیت فضاهای سبز را تحت الشعاع خود قرار می دهند. در هر جهتی که نگاه کنید، ساقه های ضخیم سبزرنگ بامبوها، به نظر بی انتها می آیند و نوع خاصی نور در این جنگل مشهور بامبو، به چشم می خورد.

3. جنگل شروود (Sherwood Forest)؛ انگلستان

جنگل شروود در انگلستان، با 142,011 هشتگ در اینستاگرام، در رتبه سوم واقع شده است. این مکان، حدود 182 هکتار فضای جنگلی قدیمی را در بر می گیرد و یک مقصد اصلی گردشگری در میان علاقه مندان به طبیعت به شمار میرود؛ به خصوص پس از آنکه مرکز توریستی جدیدی در سال 2018 در آن افتتاح شد و البته، باید بدانید که اینجا خانه رابین هود افسانه ای است.

2. جنگل بارانی آمازون (Amazon Rainforest)؛ برزیل

جنگل بارانی آمازون در برزیل، برای درختان بلند، حیات وحش متنوع و رودخانه شگفت انگیزش در دنیا معروفیت دارد. این جنگل بارانی دارای 16,000 گونه درخت و 390 میلیارد درخت منحصربه فرد است.

بازدیدکنندگان می توانند از قایق رانی در رودخانه خروشان جنگل لذت ببرند، در یک بانوج روی قایق به استراحت بپردازند، در حالی که قایق به سمت بالای رودخانه می رود و با صدای میمون ها از خواب بیدار شوند. این مکان با 197,615 هشتگ، در جنگل های معروف دنیا در اینستاگرام، رتبه دوم را دارد.

1. جنگل سیاه؛ آلمان

جنگل سیاه آلمان با 1,489,943 هشتگ، رتبه اول بهترین جنگل های اینستاگرامی دنیا را به خود اختصاص داده؛ در واقع، تعداد هشتگ ها آن قدر زیاد است که این جنگل، با اختلافی هفت برابری، بالاتر از رقیب خود ایستاده است. جنگل سیاه و متراکم، به واسطه زیبایی های دست نخورده و بکر، تنوع گونه های گیاهی، آبشارها، رودخانه دانوب و نواحی کوهستانی، فرصت های بی شماری را برای عکاسی در اختیار شما قرار می دهد.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 19008

به "زیباترین جنگل های جهان که در اینستاگرام حرف اول را می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین جنگل های جهان که در اینستاگرام حرف اول را می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید