روسیه خواستار گسترش روابط مالی با آمریکا است

به گزارش بانیما، مسکو - خبرنگاران- وزیر امور خارجه روسیه با بیان اینکه کشورش علاقه مند به گسترش روابط و همکاری های مالی با آمریکا است، ابراز امیدواری کرد انتها عقل و منطق بر روابط مسکو و واشنگتن حاکم گردد.

روسیه خواستار گسترش روابط مالی با آمریکا است

به گزارش خبرنگاران، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز سه شنبه در دیدار با نمایندگان اتاق بازرگانی آمریکا در روسیه از جمله نمایندگان شرکت های اکسون موبایل و جنرال الکتریک این مطلب را اعلام کرد.

وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه تراز تجاری دو طرف به اندازه ظرفیت های تجاری دو کشور نیست، گفت: ما آماده یاری به گسترش روابط تجاری دو کشور هستیم.

لاوروف یادآوری کرد: ولادیمیر پوتین بارها تمایل روسیه برای افزایش همکاری های مالی و بهبودی وضع سرمایه گذاری در دو کشور را اعلام نموده است ضمن اینکه سرمایه گذاری های متقابل روسیه و آمریکا رو به افزایش گذاشته است و این وضع نشانگر علاقه شرکت های امریکایی به بازار روسیه و نیز علاقه مندی سرمایه گذاری به آمریکا است.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه با بیان اینکه ما علاقه مند به توسعه همکاری ها با آمریکا هستیم، گفت: می خواهیم بخش تجاری کشورهای مختلف ازجمله آمریکا در روسیه مشارکت نمایند و امیدواریم که در آمریکا نیز از مشارکت تجاری روسیه استقبال گردد.

اروپام*391*1346**

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2318

به "روسیه خواستار گسترش روابط مالی با آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه خواستار گسترش روابط مالی با آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید