دیپلمات روس: مردم آمریکا حق دارند بدون فشار زانوی پلیس بر روی گلویشان نفس بکشند

به گزارش بانیما، نماینده روسیه در سازمان امنیت و همکاری اروپا با تأکید بر لزوم بازگشت آمریکا به اجرای تعهدات بین المللی خود، به مقامات این کشور گوشزد کرد: مردم آمریکا شایسته آن هستند که آزادانه و بدون فشار زانوی پلیس بر گلویشان تنفس نمایند.

دیپلمات روس: مردم آمریکا حق دارند بدون فشار زانوی پلیس بر روی گلویشان نفس بکشند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه ایزوستیا امروز نوشت: الکساندر لوکاشوویچ نماینده دائم روسیه در سازمان امنیت و همکاری اروپا، شب گذشته پنجشنبه در نشستی با شرکت اعضای این سازمان که بصورت آنلاین برگزار گردید، تأکید کرد که مقامات مسکو از ایالات متحده می خواهد تا به سمت اجرای داوطلبانه تعهدات بین المللی خود بازگردند.

این دیپلمات روس خطاب به همتایان اروپایی خود یادآور شد: در سال 1990 در کپنهاگ، کشورهای شرکت نماینده در سازمان امنیت و همکاری اروپا به این توافق دست یافتند که همه مردم در برابر قانون برابر هستند و از این حق برخورداند که مورد حمایت قرار بگیرند. در عین حال ، هر نوع برخورد تبعیض آمیز با مردم ممنوع و محکوم شده و حمایت برابر و مؤثر از آنها در مقابل آزار و اذیت به هر دلیل، باید تضمین گردد.

به گفته وی، علاوه بر این ، در سال 2003 بار دیگر، کشورهای عضو سازمان امنیت و همکاری اروپا تأیید کردند که برخوردهای مربوط به عدم تحمل دیگران نه تنها امنیت افراد را تهدید می نماید، بلکه می تواند باعث بروز درگیری های گسترده تری گردد.

لوکاشوویچ ادامه داد: در این رابطه، ما مجدداً به مقامات آمریکایی گوشزد می کنیم که به طور جدی شرایط پیچیده کنونی در این زمینه را رسیدگی نموده و به اجرای تعهدات بین المللی خویش بازگردند.

این دیپلمات روس تاکید نمود که مردم آمریکا شایسته آن هستند که آزادانه و بدون فشار زانوی پلیس بر روی گلویشان تنفس نمایند.

روز گذشته در کاخ سفید اعلام شد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، در صورت لزوم قانون مربوط به سرکوب قیام های نظامی را تصویب خواهد نمود. به گفته مقامات کاخ سفید، البته ترامپ همچنان به توانایی گارد ملی ایالات متحده اعتماد دارد.

در همان روز، مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا با اعمال این قانون مخالفت کرد. به گفته وی، این یک اقدام بسیار شدیدالحن است و متوسل شدن به آن فقط در دشوارترین شرایط و فوریت آن ضروری است. به عقیده رئیس پنتاگون، شرایط کنونی در ایالات متحده، به چنین شرایطی نرسیده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9989

به "دیپلمات روس: مردم آمریکا حق دارند بدون فشار زانوی پلیس بر روی گلویشان نفس بکشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیپلمات روس: مردم آمریکا حق دارند بدون فشار زانوی پلیس بر روی گلویشان نفس بکشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید