ملاقات نوروزی مدیرعامل بانک ایران زمین

به گزارش بانیما، ملاقات نوروزی مدیرعامل بانک ایران زمینبه منظور ایجاد ارتباط دوسویه بین کارکنان و مدیران ارشد بانک و طبق سنت سال های گذشته، مدیرعامل بانک ایران زمین در ابتدای سال تازه از شعب استان تهران ملاقات کرد.

ملاقات نوروزی مدیرعامل بانک ایران زمین

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این ملاقات که با حضور عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی، احسان امیرزاده رئیس اداره حوزه مدیریت و محمدحسین ستوده مدیر منطقه 2 مدیریت امور شعب استان تهران این بانک صورت گرفت، ضمن تبریک سال نو از زحمات همکاران در سال گذشته تقدیر و قدردانی شد.

مدیرعامل بانک ایران زمین همبستگی و کار گروهی در بین همکاران این بانک را عامل اصلی پیشرفت و رسیدن به اهداف معین شده در سال 1400 گفت و گفت: در سال گذشته با کوشش همکاران توانستیم به واژه بانکداری دیجیتال معنا ببخشیم و مشتریان با افقی نو از ارائه خدمات بانکی روبرو شوند.

سال 1401 سالی برای جهش این بانک در زمینه بانکداری دیجیتال

پورسعید سال 1401 را سالی برای جهش این بانک در زمینه بانکداری دیجیتال اعلام کرد و اضافه نمود: تمامی زیرساخت های لازم برای برداشتن گامی بلند در جهت استفاده از آخرین فناوری و تکنولوژی برای ارائه خدماتی نوین بانکی به مشتریان پایه گذاری شده است.

مدیرعامل بانک ایران زمین در خاتمه این ملاقات ضمن آرزوی سلامتی و برکت برای تمامی همکاران و مشتریان این بانک، سالی سرشار از موفقیت و پیروزی را از خداوند برای همه مردم کشورمان خواهان شد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 19663

به "ملاقات نوروزی مدیرعامل بانک ایران زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات نوروزی مدیرعامل بانک ایران زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید