خبرنگاران 2200 کیلوگرم روغن خوراکی خارج از شبکه در یاسوج کشف شد

به گزارش بانیما، یاسوج- خبرنگاران- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 هزار و 201 کیلوگرم روغن خوراکی و مقداری برنج خارج از شبکه طرح تنظیم بازار در مرکز استان کشف و ضبط شد.

خبرنگاران 2200 کیلوگرم روغن خوراکی خارج از شبکه در یاسوج کشف شد

سالار حسین پور عصر روز چهارشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: بر اساس گزارشات واصله مردمی به سامانه 124 مبنی بر عرضه خارج از شبکه انواع روغن خوراکی و برنج طرح تنظیم بازار به خارج از استان، در اقدامی به موقع توسط نیروی انتظامی، پاسگاه تنگ سرخ و بازرسان حوزه بازرسی و نظارت این سازمان و تعزیرات حکومتی مقدار یک هزار و 376 کیلوگرم روغن جامد طرح تنظیم بازار، 330 عدد روغن مایع 2.5 لیتری و مقدار زیادی برنج GTC تنظیم بازار کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: برای این فرد عرضه کننده خارج از شبکه و محتکر، فرم گزارش بازرسی تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی و تعزیری به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

وی توضیح داد: متخلفان مطمئن باشند در مورد تنظیم بازار اجازه نخواهیم داد کمترین تخلف در شبکه توزیع کالاهای اساسی انجام گردد و با رصد به موقع و مستمر بازار و همکاری نیروهای محترم انتظامی و نظامی، دستگاه های نظارتی و دستگاه قضا، متخلفان در صورت اقدام به تخلف، گرفتار قانون خواهند شد.

حسین پور با اشاره به اینکه بر اساس قانون نظام صنفی با گرانفروشان، محتکران، عرضه کنندگان خارج از شبکه و کسانی که قصد اخلال در نظام تنظیم بازار را داشته باشند برخورد قاطع قانونی خواهد شد.

وی توضیح داد : بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و سایر دستگاه های اجرایی و نظارتی مرتبط بر نحوه توزیع کالاهای اساسی و قیمت های مصوب نظارت دقیق دارند تا تخلفی صورت نگیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست گزارش، احتکار، عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی، کم فروشی، و فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر را، به وسیله سامانه ارتباطی124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و 135 تعزیرات حکومتی در مرکز استان و سایرشهرستانهای تابعه گزارش کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 13441

به "خبرنگاران 2200 کیلوگرم روغن خوراکی خارج از شبکه در یاسوج کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2200 کیلوگرم روغن خوراکی خارج از شبکه در یاسوج کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید