خبرنگاران 2 کشته در حوادث رانندگی کرمانشاه

به گزارش بانیما، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع 2 سانحه منجر به فوت در محورهای استان اطلاع داد و گفت: بر اثر این حوادث 2 نفر کشته و یک نفر هم زخمی شدند.

خبرنگاران 2 کشته در حوادث رانندگی کرمانشاه

سرهنگ محمد حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: حادثه نخست صبح امروز و در محور کوزران حوالی پل گراوند رخ داد که در پی آن یک دستگاه کامیون از جهت اصلی منحرف و واژگون شد.

وی اضافه نمود: بر اثر این سانحه سرنشین کامیون جان خود را از دست داد و راننده نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ حیدری توضیح داد: واژگونی کامیون به علت سرعت زیاد در سر پیچ و ناتوانی راننده در کنترل و مهار آن رخ داد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید نیز حوالی شهر امروز در محور کرمانشاه - بیستون اطلاع داد.

وی توضیح داد: در این حادثه راننده جوان به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

سرهنگ حیدری وقوع این حادثه را نیز سرعت زیاد خودرو و عدم توانایی راننده در کنترل و مهار آن عنوان نمود که منجر به جان باختن وی شد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با ابراز تاسف از وقوع سوانح رانندگی 72 ساعت اخیر در استان، گفت: طی این مدت پنج حادثه رانندگی منجر به فوت در استان رخ داده که در نتیجه آنها 6 نفر جان خود را از دست داده اند.

وی یادآوری کرد: از این پنج سانحه رانندگی، چهار مورد به خاطر سرعت غیر مجاز و یک مورد نیز به خاطر خستگی و خواب آلودگی راننده رخ داده است که می تواند هشداری جدی برای رانندگان باشد.

سال گذشته 352 نفر در استان بر اثر حوادث رانندگی برون شهری جان خود را از دست داده اند و چهار هزار و 508 نفر نیز زخمی شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10823

به "خبرنگاران 2 کشته در حوادث رانندگی کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 کشته در حوادث رانندگی کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید