خبرنگاران هشت هزار و 500 عدد ماسک در پتروشیمی شازند توزیع شد

به گزارش بانیما، اراک - خبرنگاران - مدیرعامل پتروشیمی شازند گفت: هشت هزار و 500 عدد ماسک با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در بخش های مختلف این واحد تولیدی توزیع شد.

خبرنگاران هشت هزار و 500 عدد ماسک در پتروشیمی شازند توزیع شد

ابراهیم ولدخانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: توزیع 710 لیتر الکل اتیلیک جهت ضدعفونی کردن لوازم اداری، میز و دستگاه ها، توزیع 65 هزار جفت دستکش لاتکس و یکبار مصرف، توزیع یک هزار بطری محلول ضدعفونی کننده سطوح و 800 متر مربع پارچه تنظیف و توزیع 55 هزار لیوان یکبار مصرف کاغذی و سایراقلام بهداشتی در بین کارکنان از دیگر اقدامات شرکت پتروشیمی شازند در مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: تعطیلی تمامی رستوران ها، مراکز ورزشی و استخر زیرمجموعه پتروشیمی شازند، تعطیلی نماز جماعت و کلاس های آموزشی، تهیه هفت دستگاه تب سنج و و استفاده مداوم در شرکت، حذف ثبت ورود و خروج کارکنان برای جلوگیری از ازدحام، تغییر ساعت اداری از 7 صبح تا 13 و 30، تعطیلی نشست ها و همایش ها و حذف پذیرایی از دیگر اقدامات این واحد تولیدی در مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند بیان کرد: تامین 600 کیلوگرم پودر پرکلرین برای مشارکت در تهیه و توزیع بیش از 500 بسته بهداشتی - آموزشی با همکاری شهرداری جهت شهروندان شهر مهاجران، اعزام به مرخصی کارکنان که سابقه بیماری های پیش زمینه ای دارند و ضد عفونی کردن 85 دستگاه خودروهای سرویس ایاب و ذهاب کارکنان از دیگر اقدامات شرکت پتروشیمی شازند در مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

ولدخانی گفت: بخش اطلاع رسانی ویژه در بخش پرتال شرکت پتروشیمی شازند در قالب کلیپ های ویدئویی، اینفو گرافی و نکات و مقاله های آموزشی جهت انعکاس مطالب مفید و ضروری مرتبط با کرونا ویروس مورد استناد و تأیید وزارت بهداشت فعال شده و امور HSE و مرکز سلامت کار جهت ارتقای آگاهی همکاران به صورت مداوم ارائه می شود و تراکت های آموزشی و توصیه های پزشکی، بهداشتی، تغذیه ای نیز با همکاری کارشناس بهداشت و تغذیه، امور HSE و مرکز سلامت کار و واحد روابط عمومی و امور بین الملل به همکاران منتقل می شود.

پتروشیمی شازند در سال 1372 بهره برداری شد و به عنوان یکی از واحدهای فرادستی مطرح در حوزه نفت و گاز برای زنجیره بزرگی از تولیدکنندگان متوسط و کوچک کشور کارسازی و تامین مواد اولیه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7904

به "خبرنگاران هشت هزار و 500 عدد ماسک در پتروشیمی شازند توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشت هزار و 500 عدد ماسک در پتروشیمی شازند توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید