آغاز به کار مغازه های تهران

به گزارش بانیما، بر اساس اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا، اصناف به اصطلاح غیر پر خطر فعالیتشان را با حفظ پروتکل های بهداشتی و البته دریافت تاییدیه از وزارت بهداشت از سر گرفته اند.

آغاز به کار مغازه های تهران

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران بر اساس اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا، اصناف به اصطلاح غیر پر خطر از امروز (شنبه) فعالیتشان را با حفظ پروتکل های بهداشتی و البته دریافت تاییدیه از وزارت بهداشت از سر گرفته اند.

پایتخت در روز شنبه شباهت بیشتری به تهرانی دارد که چشم ها عادت به دیدن آن داشته اند؛ مغازه های باز و مردمی در تردد و تنها ماسک ها و دستکش هایی که به صورت زده اند و دست کرده اند، وجه تمایز پایتخت با ماه های پیش از خودش است.

فاسم نوده فراهانی رییس اتاق اصناف تهران می گوید: بر اساس تاریخ معین شده، از امروز یعنی 30 فروردین فعالیت اصناف در تهران آغاز شده است.

وی تاکید کرد که بازار تهران و پاساژ ها شامل این اطلاعیه نبوده و تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل هستند.

وی پیشتر نیز به ایرنا اعلام کرده بود که واحد های صنفی تا پنجم اردیبهشت زمان دارند تا تاییدیه وزارت بهداشت را برای بازگشایی کسب و کار خود دریافت کنند، در غیر این صورت متخلف شناخته می شوند. آن ها برای ثبت نام در طرح فاصله گذاری هوشمند باید به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

کننده وزیر صنعت نیز گفته بود که واحد های صنفی در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، علاوه بر پرداخت جریمه پلمپ می شوند.

براساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، فعالیت های پرخطر برای شیوع کرونا در حوزه اصناف شامل آرایشگاه های مردانه و زنانه، رستوران ها، تالار پذیرایی و سالن مراسم، مراکز بازی، تفریحی، گیم نت، قهوه خانه ها، چایخانه ها و تریا، اماکن اقامتی، هتل ها، استخر، سونا و ماساژ و باشگاه های بدنسازی و ورزشی، سینماها، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و فرهنگی می شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8976

به "آغاز به کار مغازه های تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار مغازه های تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید