خبرنگاران استاندار همدان: اولویت اصلی حمایت از فراوری و توجه به معیشت مردم است

به گزارش بانیما، خبرنگاران- همدان- استاندار همدان گفت: اولویت استان به تاسی از سیاست های دولت، حمایت از فراوری و توجه به معیشت مردم است و در این راستا برای جلب رضایتمندی مردم کوشش می کنیم.

خبرنگاران استاندار همدان: اولویت اصلی حمایت از فراوری و توجه به معیشت مردم است

به گزارش خبرنگاران، سیدسعید شاهرخی عصر روز شنبه در ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری شهرستان کبودرآهنگ که با حضور رئیس کل بانک مرکزی برگزار گردید، گفت: برای ایجاد اشتغال برای جوانان و تقویت معیشت، برنامه ریزی خوبی صورت گرفته که تا به امروز بخشی از آن محقق شده است.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان کبودرآهنگ اظهار داشت: در این منطقه نیز مثل بقیه نقاط استان، اقدامات موثری صورت گرفته است.

استاندار همدان گفت: در سال های اخیر دشت کبودرآهنگ با فروچاله های زیادی مواجهه بود، که در راستای مسدود کردن آن ها 25چاه مسدود شده است.

شاهرخی یادآوری کرد: شهرک صنعتی گیان یکی از شهرک های فعال استان است که صنایع مختلفی در آن مشغول فراوری هستند.

او با اشاره به اهمیت کشاورزی در استان همدان اضافه کرد: کشت های گلخانه ای در شهرستان کبودرآهنگ در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون نیز بعضی از آنها در حال انجام است.

استاندار همدان به ظرفیت این شهرستان در بخش توریستی نیز اشاره نمود و گفت: در حوزه توریستی سالانه بیش از 800هزار توریست از غار علیصدر بازدید می نمایند و به زودی یک مجموعه تفریحی عظیمی در مجاورت غار علیصدر احداث می گردد.

شاهرخی همچنین از ایجاد و توسعه راه های ارتباطی شهرستان کبودرآهنگ اطلاع داد و توضیح داد: طرح های خوب و قابل توجهی در شهرستان کبودرآهنگ در حال انجام است و در این راستا از ظرفیت بانک مرکزی استفاده می کنیم.

نماینده مشخص مردم شهرستان کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: بی تردید سفرهای شهرستانی مسئولان در شرایط کنونی اثر بخش و امیدوارنماینده است.

حجت الاسلام احد آزادی خواه از عملکرد و مدیریت خوب استاندار همدان قدردانی کرد و اضافه کرد: با وجود شرایط کرونا و مشغله کاری سفرهای شهرستانی به طور مستمر برگزار می گردد که حاصل آن ارتباط صمیمی و نزدیک با مردم است.

وی اظهار داشت: شهرستان کبودرآهنگ نیازمند نگاه ویژه است و باید بیشتر دیده گردد.

رییس کل بانک مرکزی هم در این جلسه گفت: چند طرح و پروژه مهم و موثر برای برطرف محرومیت از شهرستان کبودراهنگ در دستور کار قرار گیرد.

عبدالناصر همتی اضافه کرد: کوشش کنیم که با هم افزایی، هماهنگی و تفاهم مسائل و مسائل حل وفصل شوند.

به گفته وی، مشکل اعتباری واحدهای فراوریی فعال و عظیم قابل حل هستند.

به گزارش خبرنگاران، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی شامگاه آدینه و در سفری رسمی برای ملاقات و گفت وگو با مقامات استان، فعالان بخش خصوصی، فراورینمایندگان و بازدید از چند طرح مالی وارد همدان شد.

ملاقات و گفت وگو با مقامات استان، فعالان مالی، بخش خصوصی و فراورینمایندگان از جمله برنامه های رییس کل بانک مرکزی در جریان سفر 2 روزه به استان همدان است.

همتی ظهر امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان شرکت کرد و پس از آن برای حضور در ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری شهرستان کبودراهنگ به همراه استاندار همدان راهی این شهرستان شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14849

به "خبرنگاران استاندار همدان: اولویت اصلی حمایت از فراوری و توجه به معیشت مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار همدان: اولویت اصلی حمایت از فراوری و توجه به معیشت مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید