همه جشنواره های تایلند را بشناسید

به گزارش بانیما، برا ی آشنایی با جشنواره های تایلند با ما همراه باشید.

همه جشنواره های تایلند را بشناسید

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید.

جشنواره سنکران (Sangkran Festival)

این جشنواره که از معروف ترین جشنواره های تایلند به شمار میرود و از شهرت جهانی برخوردار است، از 13تا 15 آوریل هر سال برگزار می شود. در چیانگ مای این مراسم شش روز به طول میانجامد.

جشنواره لوی کراتونگ (Loy Krathong Festival)

جشنواره لوی کراتونگ (یا جشنواره فانوس و چراغ)، یکی از پنج جشنواره مهم در تایلند است که در چیانگ مای و بخش هایی از شمال تایلند برگزار می شود؛ شرکت کنندگان با اجرای برنامه ها و نمایش های جالب و سرگرم کننده و شرکت در مسابقه فانوس های شناور بر روی آب، اوقات خوشی را تجربه میکنند.

جشنواره چتر بوسانگ (Bo Sang Umbrella Festival)

جشنواره چتر بوسانگ یکی از زیباترین جشنواره های تایلند است که در ماه ژانویه برگزار می شود. در این مراسم، خیابان ها به چترها و فانوسهای رنگارنگ مزین شده و برنامه ها و سرگرمی های گوناگونی که در خلال آن اجرا می شود، تا نیمه های شب به طول میانجامد.

جشنواره فیل ها در سورین (Surin Elephant Festival)

جشنواره فیل ها در شهر سورین که یک هفته به طول می انجامد، در ماه نوامبر برگزار می شود. در شروع این جشنواره، بیش از 300 فیل، در خیابان ها به حرکت در میآید.

جشنواره گیاهخواری در پو کت (Phuket Vegetarian Festival)

این جشنواره که همه ساله در ماه های سپتامبر یا اکتبر برگزار می شود، ریشه تاریخی دارد و قدمت آن به دهه اول قرن نوزدهم باز می شود. در این مراسم که نه روز به طول می انجامد، تایلندی ها از خوردن گوشت و فرآورده های شتی خودداری نموده و تنها به خوردن سبزیجات روی می آورند؛ همچنین در خلال آن، برنامه های فرهنگی و راهپیمایی های گسترده صورت می گیرد.

منبع: مرجع تایلند
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2681

به "همه جشنواره های تایلند را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه جشنواره های تایلند را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید