جانشین مجیدی مربی ایرانی است، سعادتمند تجربه مدیریت در استقلال را ندارد

به گزارش بانیما، عضو پیشین هیئت مدیره استقلال گفت: سعادتمند تجربه و دانش مدیرعاملی در استقلال را ندارد و جانشین مجیدی مربی داخلی است چون استراماچونی بازنمی شود.

جانشین مجیدی مربی ایرانی است، سعادتمند تجربه مدیریت در استقلال را ندارد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، شکست استقلال در فینال جام حذفی برابر تراکتور موجب شد تا آبی پوشان برای هشتمین بار قهرمان این جام نشوند. از سویی دیگر فرهاد مجیدی هم مطابق انتظار از سرمربیگری استقلال کنار رفت.

غلامحسین فرزامی درباره ناکامی استقلال در فینال جام حذفی به خبرنگار ورزشی خبرنگاران اظهار کرد: مهم ترین مشکل استقلال در سال های اخیر فقدان مدیریت است و با آمدن احمد سعادتمند هم مسئله ای حل نشد. آبی پوشان احتیاج به مدیر دلسوز دارند. کسی که تخصص داشته باشد. سعادتمند تجربه و دانش لازم برای مدیریت باشگاه استقلال را ندارد. برای همین هم نتوانسته در دوران مدیریتش با این تیم جامی را کسب کند.

وی اضافه نمود: فرهاد مجیدی از همان ابتدا مخالف آمدن سعادتمند بود و نباید هم همکاری میان این دو نفر ادامه می یافت. مجیدی تجربه لازم را برای مربیگری در استقلال نداشت اما به مرور زمان نتایج او بهتر شد و در دربی هم برنده شد. چرا این مربی در آستانه دربی باید متوجه گردد جایی در تیمش نخواهد داشت و پس از فتح دربی هم این ماجرا ادامه یابد تا بازیکنان بی انگیزه در نیمه اول فینال جلم حذفی بازی نمایند و کوشش برای جبران در نیمه دوم هم به نتیجه موردنظر نرسد تا طرفداران در حسرت جام باقی بمانند.

پیشکسوت تیم استقلال توضیح داد: سعادتمند شاید در عرصه های دیگر مدیر پیروزی باشد اما برای استقلال احتیاج به تجربه فوتبالی داشت. او از حمایت وزیر ورزش برخوردار بود و در مقامی نهاده شد که کارایی لازم برای فعالیت را نداشت. ای کاش زمان بهتری را برای رفتن به ایتالیا انتخاب می کرد تا تمرکز مجیدی به هم نریزد و تیمش قهرمانی را به نماینده تبریز ندهد.

فرزامی تأکید کرد: شک نکنید که آندره آ استراماچونی به استقلال نخواهد آمد حتی اگر راه قانونی برای بازگشت او باز گردد. این مربی فقط به دنبال دریافت مطالبات معوقه اش است. یک بار به ایران آمده و متوجه شده که در اینجا پرداخت پول با اروپا متفاوت است. مدتی با اسم استراماچونی طرفداران را سرگرم می نمایند و نهایتاً از مربی داخلی استفاده می گردد. شک ندارم که جانشین مجیدی مربی ایرانی خواهد بود.

وی ادامه داد: در لیگ قهرمانان آسیا هم استقلال پیروز نمی گردد چون فرصت کمی تا آغاز مسابقات باقی مانده و تیم در فصل جابجایی فرصت لازم برای تقویت نقاط ضعف خود را پیدا نخواهد کرد. سرمربی جدید هم احتیاج به زمان داد تا با تیم هماهنگ گردد.

4048/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11719

به "جانشین مجیدی مربی ایرانی است، سعادتمند تجربه مدیریت در استقلال را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین مجیدی مربی ایرانی است، سعادتمند تجربه مدیریت در استقلال را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید