تجارب ویتنام در زمینه مرمت آثار فرهنگی در مازندران به کار گرفته گردد

به گزارش بانیما، خبرنگاران: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به نقش موثر این کشور ویتنام در حوزه مرمت آثار فرهنگی، گفت: ویتنام در مرمت آثار فرهنگی مازندران همکاری کند.

تجارب ویتنام در زمینه مرمت آثار فرهنگی در مازندران به کار گرفته گردد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از ساری، دلاور بزرگ نیا ظهر امروز در دیدار سفیر ویتنام با استاندار مازندران، اظهارداشت: این کشور از زیباترین کشورهای جنوب شرق آسیا بوده و برای ارتقا صنعت گردشگری کشور خود در سال های اخیر کوشش های بسیاری نموده است.

وی اضافه کرد: سال میلادی گذشته بیش از شش میلیون گردشگر از کشورهای جهان به ویتنام سفر نموده و مسئولان گردشگری این کشور قصد دارند، تعداد گردشگران این کشور را به 10 میلیون نفر برسانند.

بزرگ نیا با اشاره به اینکه مازندران دارای ظرفیت های گردشگری بکری در منطقه است، توضیح داد: در مرمت خانه های قدیمی این استان، مسئولان مرمت می توانند یاری کار ایران باشند.

وی با بیان اینکه بهره مندی مناسبی از سوی گردشگران در سواحل ویتنام می گردد، اضافه کرد: می توانیم با تبادلات همکاری، گردشگری دریایی را در این دو کشور رونق دهیم.

مدیرکل گردشگری مازندران با اشاره به اینکه ایران هنوز در بازار گردشگری ویتنام ورود پیدا ننموده است، گفت: باید زمینه توسعه مراودات این دو کشور در حوزه گردشگری فراهم گردد.

وی اضافه کرد: مازندران سالانه پذیرای بیش از 20 میلیون گردشگر از اقصی نقاط کشور بوده و باید در حوزه گردشگران خارجی کوشش های بیشتری گردد.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4544

به "تجارب ویتنام در زمینه مرمت آثار فرهنگی در مازندران به کار گرفته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجارب ویتنام در زمینه مرمت آثار فرهنگی در مازندران به کار گرفته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید