بزرگان اروپا در اندیشه قطعی کردن صعود

به گزارش بانیما، تیم های پاری سن ژرمن و منچسترسیتی امیدوار هستند در صورت رجحان برابر حریفانشان صعود زودهنگامی به مرحله حذفی رقابت ها داشته باشند.

بزرگان اروپا در اندیشه قطعی کردن صعود

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) با برگزاری هشت مسابقه به سرانجام می رسد تا چهره چند تیم صعود نماینده به مرحله حذفی معین گردد.

گروه A

رئال مادرید - گالاتاسرای

پاری سن ژرمن - بروخه

رئال مادرید که با چهار امتیاز شرایط خود را در این گروه بهتر نموده است در دیدار برگشت برابر گالاتاسرای بازی می نماید. رئال این هفته در لالیگا برابر بتیس تن به تساوی خانگی داد تا صدر جدول لیگ را از دست بدهد. در این دیدار رئال از اشتباهات داوری نیز لطمه خورد و داور می توانست یک پنالتی برای این تیم اعلام کند. پیروزی در این دیدار برای مادریدی ها از اهمیت زیادی برخوردار است و آنها می توانند با یک برد خانگی تقریبا چمدان هایشان را برای دور برگشت ببندند.

همچنین پاری سن ژرمن 9 امتیازی در خانه برابر بروخه دیدار خواهد نمود. شکست دور از انتظار پاریسی ها برابر دیژون تغییری در صدر جدول فرانسه ایجاد نکرد و تیم توخل همچنان در صدر واقع شده است البته این مربی برای اینکه به سرنوشت نیکو کواچ دچار نگردد باید در این دیدارها تیمش را به برد برساند.

گروه B

بایرن مونیخ - المپیاکوس

ستاره سرخ - تاتنهام

بایرن مونیخ بعد از اخراج نیکو کواچ از راهنمایی این تیم، اکنون دوران جدیدی را پیش روی خود می بیند. هر چند سرمربی جدید این تیم اعلام نشده است ولی شکست 5 بر یک برابر آینتراخت فرانکفورت آنقدر برای مسئولان بایرنی سخت بود که خیلی زود عذر کواچ را خواستند که توانسته بود با این تیم قهرمانی در بوندسلیگا را به دست بیاورد. بایرن با فزونی در این دیدار می تواند صعود خود را به مرحله بعدی رقابت ها قطعی کند.

در دیگر دیدار تاتنهام بحران زده که در بازی های اخیر خود خوب عمل ننموده است و در بازی آخر خود برابر اورتون به تساوی رسید، به مصاف ستاره سرخ خواهد رفت. تاتنهام در بازی رفت توانست برد پرگلی در زمین حریف به دست بیاورد و حالا برای رفتن به مرحله بعد باید در خانه از سد تیم سخت کوش صربستانی بربیاید.

گروه C

دیناموزاگرب - شاختار

آتالانتا - منچسترسیتی

شاختار و دیناموزاگرب جدال دو تیم چهار امتیازی را در این گروه برگزار می نمایند هر دو تیم می دانند فزونی در این دیدار تا چه اندازه می تواند شرایط تیمشان را برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها هموار کند و تیم بازنده شرایط بدی پیدا می نماید. همچنین منچسترسیتی باید در خانه آتالانتا به دیدار این تیم برود. آتالانتا که اولین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان را تجربه می نماید، در صورت شکست در این دیدار تا حد زیادی اولین حذف شده رقابت ها لقب خواهد گرفت. سیتی در این دیدار داوید سیلوا را نیز در اختیار ندارد و با توجه به نزدیکی دیدار حساس با لیورپول، ممکن است گواردیولا به چند بازیکن خود استراحت بدهد.

گروه D

بایرلورکوزن - اتلتیکومادرید

لوکوموتیو مسکو - یوونتوس

شاگردان دیگو سیمئونه باید در آلمان برابر بایر لورکوزن قرار گیرند. دو تیم اتلتیکو و یوونتوس در این گروه 7 امتیازی هستند و با فزونی در این هفته از رقابت ها صعود خودشان را به مرحله بعدی قطعی می نمایند. یوونتوس نیز بعد از پیروزی های سخت هفته های اخیر از جمله فزونی برابر تورینو برای کسب سه امتیاز و قطعی کردن صعود بازی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5681

به "بزرگان اروپا در اندیشه قطعی کردن صعود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگان اروپا در اندیشه قطعی کردن صعود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید