ایده های نقاشی ساختمان برای زیبایی خانه

به گزارش بانیما، نظرتان درباره انواع رنگ قهوای چیست؟ خسته کننده است؟ جالب نیست؟ یا این که فکر می کنید فقط برای مبلمان مناسب است؟ ما چنین حسی نداریم. ما بر این باوریم که رنگ قهوه ای باعث می گردد دیوار مجلل به نظر برسد. این رنگ قادر است به هر بخشی از خانه که بخواهید توجهات را جلب کند. می توانید از سایه های مختلف رنگ قهوه ای بهره ببرید، در صورت استفاده درست همه آنها فوق العاده به نظر می رسند. برای هر فضایی یک رنگ قهوه ای خاص وجود دارد و لیست زیر تنها بخشی از آن می باشد.

ایده های نقاشی ساختمان برای زیبایی خانه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

هر نقاش ساختمان تهران یا شهرهای دیگر برای خودش روش هایی دارد. در این مقاله خبری از قیمت نقاشی ساختمان نیست بلکه اینجا با فوت و فنی آشنا می شویم که برای یک نقاشی ساختمان باکیفیت ضروری است. برای اینکه از هزینه نقاشی ساختمان سر دربیاورید می توانید درخواست نقاشی ساختمان را در بازار خدمات سنجاق ثبت کنید.

قهوه ای خوش طعم

به اولین رنگی که پس از فکر کردن درباره شیرشکلات به ذهن تان می رسد بیندیشید. این رنگ شکلاتی باعث می گردد به دنبال یک محیط فوق العاده جذاب باشید. دو موضوع ساده درباره رنگ شکلاتی وجود دارد، آنها یا بسیار سنتی به نظر می آیند، یا بسیار مدرن. اگر به دنبال آن هستید که یکی از این مدل ها را بهه خانه خود ببخشید خب می دانید کدام رنگ را باید انتخاب کنید. برای زیباتر شدن فضا، مبلمانی به رنگ کاکائویی تیره استفاده نمایید. یا حتی می توانید از المان های رنگ بژ بهره ببرید.

قهوه ای قرمز

بیایید درباره رنگ های زمینی صحبت کنیم. برای داشتن رنگی شخصی تر از قهوه ای جاوا بهره ببرید. این رنگ قهوه ای زمینی رگه هایی از رنگ سفالی و قرمز را دارد که ظاهری دیدنی و زیبا را به نمایش می گذارد. این رنگ را با رنگ سبز ترکیب کنید تا حالتی طبیعی به خانه تان ببخشد. یا حتی می توانید این رنگ را با رنگ فیروزه ای و یا آبی هماهنگ کنید تا فضایی خلاقانه تر بسازید.

قهوه ای روشن

ممکن است وقتی به انواع قهوه ای فکر می کنید تنها رنگ های تیره را در نظر بگیرید. اما رنگ کرمی غنی نیز یکی از سایه های رنگ قهوه ای محسوب می گردد. رنگ های روشن قهوه ای مانند ادوب (2081) و اولترا سود (2788) از مجموعه رنگ های خنثی بوده و برای تمام اتاق ها مناسب می باشند. این رنگ مانند دیگر سایه های بژ به اتاقتان عمق می بخشد، اما مانند قهوه ای پر رنگ، توجه زیادی را به خود جلب نمی نماید. این یعنی می توانید فضای خود را از راه مورد علاقه تان ساخته و روی دیگر موارد مانند اثرات هنری با لوستر مانور دهید.

شکلاتی تیره

اگر با رنگ قهوه ای برجسته مسئله ای ندارید، حتما باید رنگ های عمیق و تیره را امتحان کنید. رنگ های مانند واچ تاور (2854) و کوپا کاکائو (4456) نشان دهنده شکوه و سبک خاص می باشند. بسته به خواسته شما برای میزان برجسته بودن، یا می توانید بخشی از اتاق و یا کل آن را به رنگ مورد نظر خود در آورید. کمی رنگ سفید برای افزایش جزئیات با این رنگ های شکلاتی شگفت انگیز خواهد شد.

قهوه ای خاکستری

آیا می دانستید سایه هایی از رنگ قهوه ای وجود دارد که دارای ته رنگ خاکستری می باشند؟ بله چنین رنگ هایی وجود دارند. ته رنگ کاری می نماید که رنگ مورد نظر برای اتاق های با اندازه های مختلف مدرن و معاصر ایده آل باشد. اگر به دنبال یک قهوه ای غنی هستید که دیوار یا کل خانه تان را زیبا کند، رنگی شبیه به نچرال هبیتیت (4454) را انتخاب نمایید. در این صورت می توانید برای ایجاد فضایی مینیمالیستی رنگ را با مبلمان، اثاثیه، قطعات هنری و ریزه کاری های دیواری سفید یا بژ هماهنگ کنید.

قهوه ای طلایی

این رنگ نسبت به دیگر سایه های قهوه ای کمی خاص تر است. وقتی یک دیوار قهوه ای به اندازه کافی ته رنگ طلایی داشته باشد، به طرز خیره کننده ای زیبا به نظر خواهد رسید. و همه ما میدانیم قهوه ای طلایی در اتاق های پذیرایی عظیم، تا چه اندازه چشمگیر می باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در اتاقی به رنگ تونی لاین (2049) میزها و مبل هایی به رنگ قهوه ای زنگاری قرار دهید و ریزه کاری ها را نیز به رنگ سفید در بیارید. در آخر فضایی فوق العاده زیبا خواهید داشت.

مهم نیست کدام سایه از رنگ قهوه ای را برای خانه تان انتخاب می کنید، باید در انتخاب مبلمان و نورپردازی فضای خود هوشمندانه عمل کنید تا فضای خانه تان به یک شاهکار تبدیل گردد. بنابراین، با گذاشتن دکوری های چشم نواز در اطراف خانه کار خود را شروع کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11462

به "ایده های نقاشی ساختمان برای زیبایی خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های نقاشی ساختمان برای زیبایی خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید