انصاریفردبه ملاقات وزیر ورزش می رود، کالدرون را مثل استرا ببینید

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، گابریل کالدرون که مدت ها پیش اعلام نموده بود تا سرانجام ماه دسامبر سال میلادی جاری به باشگاه پرسپولیس فرصت تسویه حساب قراردادش تا نیم فصل را می دهد بار دیگر نسبت به این موضوع پافشاری کرد تا مدیران پرسپولیس نگران فسخ یکطرفه قراردادش شوند.

انصاریفردبه ملاقات وزیر ورزش می رود، کالدرون را مثل استرا ببینید

سرمربی سرخپوشان پایتخت آدینه هفته جاری را خاتمه مهلت او به پرسپولیس اظهار داشت تا سرخ ها را مجبور به پرداخت 420 هزار دلار به جامانده از اقساط اول و دوم قراردادش با پرسپولیس کند.

سرمربی آرژانتینی سرخپوشان 120 هزار دلار از قسط اول قرارداد خود را قرار است تا پنجشنبه هفته جاری دریافت کند تا قسط اول را تمام و کمال دریافت کند. مبلغی که قرار بود در مهرماه به او داده گردد. با این حال باشگاه پرسپولیس پولی برای پرداخت 300 هزار دلار از قسط دوم کالدرون ندارد.

از این رو محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصمیم به ملاقات با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش گرفته است تا او را در جریان این موضوع قرار دهد.

نحوه جدایی آندره استراماچونی از استقلال تهران باعث ترس مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز شده است تا آنها از سلطانی فر بخواهند تا همچون ماجرای پرداخت پول به سرمربی ایتالیایی آبی ها بودجه لازم را در اختیار پرسپولیس هم قرار دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6807

به "انصاریفردبه ملاقات وزیر ورزش می رود، کالدرون را مثل استرا ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاریفردبه ملاقات وزیر ورزش می رود، کالدرون را مثل استرا ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید