افتتاح اولین دستگاه اتوماتیک فروش خودرو در چین توسط علی بابا

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، غول تجارت الکترونیک چین، گروه علی بابا و خودروساز بزرگ آمریکا، فورد، یک دستگاه اتوماتیک فروش خودرو را در شهر جنوبی چین، گوانجو، افتتاح نموده اند.

افتتاح اولین دستگاه اتوماتیک فروش خودرو در چین توسط علی بابا

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

این دستگاه به صورت یک سازه 5 طبقه است که در خود تا 42 خودرو از مدل های مختلف را جا داده است، که شامل خودروی شاستی بلند فورد اکسپلورر و موستانگ هم می باشد.

این دستگاه به خریداران آینده گرا اجازه می دهد به وسیله پلت فرم خریدِ آنلاین علی بابا، تی مال، خودروی مورد نظر خود را دیده، آن را به صورت آزمایشی برانند و سپس خرید نمایند.

این دستگاه فروش اتوماتیک خودرو، از 23 آوریل به روی عموم باز خواهد شد و خریداران بالقوه، می توانند قبل از هرگونه خرید از یک دوره 3 روزه رانندگی آزمایشی خودروی خود استفاده نمایند.

طبق گفته مدیرکل بخش خودرو در تی مال آتو در گوانجو، نام نویسی برای خرید به صورت کاملا الکترونیکی و به وسیله اپلیکشن موبایلی تی مال یا تائوبائو، انجام می گردد.

او گفت: وقتی که خریدار خودروی فورد موردنظر خود را انتخاب می نماید، یک عکس سلفی به نرم افزار می فرستد تا به این وسیله تضمین گردد که او تنها فردی است که می تواند خودرو را تحویل بگیرد. سپس به صورت الکترونیکی سپرده خود را پرداخت می نماید و زمانی برای دریافت خودرو مشخص می نماید که همه این ها به وسیله همین اپلیکیشن انجام می گردد.

درصورتی که خریدار از انتخاب خود راضی نباشد می تواند خودروی دیگری را دریافت کند.

در سال 2017، فورد و علی بابا یک قرارداد مشارکت 3 ساله امضا کردند که به خودروساز آمریکایی اجازه می دهد از فرصت های خرده فروشی جدید متنوعی بهره مند گردد که این شامل پیش فروش ها، رانندگی های آزمایشی، لیزینگ ها و غیره به وسیله تی مال می باشد.

این اولین بار نیست که علی بابا به صورت آنلاین و به وسیله اپلیکیشن موبایل، خودرو می فروشد. 2 سال قبل، مازراتی 100 خودروی خود را در 18 ثانیه به وسیله بخش فروش سریع تی مال، به فروش رساند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4583

به "افتتاح اولین دستگاه اتوماتیک فروش خودرو در چین توسط علی بابا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح اولین دستگاه اتوماتیک فروش خودرو در چین توسط علی بابا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید