اسقف اعظم کره جنوبی: اگر شرایط فراهم گردد پاپ به کره شمالی سفر می نماید

به گزارش بانیما، اسقف اعظم کره جنوبی امروز (یکشنبه) گفت، پیشرفت معنادار در روابط کره شمالی و آمریکا در نتیجه دومین نشست بین رهبران این دو کشور یک نشانه مثبت برای رهبر کاتولیک های دنیا درباره سفر به کره شمالی است.

اسقف اعظم کره جنوبی: اگر شرایط فراهم گردد پاپ به کره شمالی سفر می نماید

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، این اظهارنظر از سوی هیجینوس کیم هی-جونگ، اسقف اعظم کره جنوبی در حالی مطرح شده که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی قرار است در هانوی، ویتنام ملاقات نمایند.

وی ادامه داد: پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های دنیا گفته که اگر پیونگ یانگ برایش دعوت رسمی بفرستد به این کشور می رود. اگر شرایط مهیا گردد و رهبری کره شمالی از پاپ دعوت کند، پاپ فرانسیس سفرش را به این کشور آنالیز می نماید. از آنجا که پاپ تمایلش را برای این سفر نشان داده، این احتمال وجود دارد که در امسال میلادی به کره شمالی سفری داشته باشد.

اسقف اعظم کره جنوبی همچنین به این مساله اشاره نمود که مقام های واتیکان توجه ویژه ای به نشست هانوی دارند.

وی ادامه داد: به نظر می رسد که رهبری جوان کره شمالی، مردی با ذهن باز است و به تشریفات بسنده نمی نماید. با من در جریان نشست کره شمالی و کره جنوبی عکس گرفت. او بیشتر از رهبران سابق کره شمالی نسبت به مذهب دید بازی دارد و علتش هم این است که دوران بلوغش را در سوئیس گذرانده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6632

به "اسقف اعظم کره جنوبی: اگر شرایط فراهم گردد پاپ به کره شمالی سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسقف اعظم کره جنوبی: اگر شرایط فراهم گردد پاپ به کره شمالی سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید