ارائه خدمات گفتار درمانی از سوی دانشجویان علوم پزشکی شیراز در منطقه ها محروم

به گزارش بانیما، انجمن علمی دانشجویان رشته گفتار درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بیش از 50 نفر مددجو، در یکی از منطقه ها حاشیه ای شهر شیراز خدمات تخصصی توان افزایی ارائه کردند.

ارائه خدمات گفتار درمانی از سوی دانشجویان علوم پزشکی شیراز در منطقه ها محروم

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، دانشجویان جهادگر رشته گفتار درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیروز شدند تا در یکی از منطقه ها محروم حاشیه شهر شیراز، به بیش از 50 تن از مددجویان این منطقه، خدمات تخصصی آموزشی و عملی ارائه نمایند.

حسین بیات، دبیر انجمن علمی دانشجویان رشته گفتار درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ارتباط با این فعالیت جهادی گفت: تعدادی از اعضاء این انجمن علمی با حضور در مرکز بهداشتی و درمانی وحیدیه واقع در محله میان رود شهر شیراز پیروز شدند تا در طی 4 روز کاری، به 55 تن از مددجویان دارای محدودیت و معلولیت ذهنی، حرکتی و گفتاری خدمات ویژه آموزشی و عملی ارائه نمایند.

بیات ادامه داد: بر اساس احتیاجسنجی های اجرا شده به وسیله اعضاء این نهاد دانشجویی، تصمیم گرفته شد تا به افراد احتیاجمند به دریافت خدمات گفتار درمانی، ساکن در محدوده تحت پوشش مرکز بهداشتی و درمانی وحیدیه، خدمات تخصصی در این زمینه ارائه گردد.

دبیر انجمن علمی دانشجویان رشته گفتار درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور و احتیاج به اخذ مجوز های لازم به منظور رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی، مقرر شد تا اعضاء جهادگر این گروه به مدت 4 روز در این مرکز بهداشتی و درمانی مستقر شده و روزانه بین 12 الی 16 مورد مراجعه با رعایت پروتکل ها صورت پذیرد.

این دانشجوی فعال در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تقدیر از حضور مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه در زمان ارائه فعالیت های جهادی، اضافه کرد: حضور خانم دکتر مریم تقوا، در مرکز بهداشتی و درمانی وحیدیه و ملاقات ایشان با دانشجویان جهادگر در روز های ارائه این خدمات تخصصی، باعث بالا رفتن روحیه جهادی و ایجاد دلگرمی در میان دانشجویان شد.

وی اعلام کرد: بر اساس محاسبات اجرا شده، در طی 4 روز کاری و به ازاء هر روز حضور 4 مددکار، مجموعا 48 ساعت خدمات تخصصی به 55 نفر از مددجویان مراجعه نماینده به این مرکز بهداشتی و درمانی ارائه شد.

بیات از استمرار اینگونه فعالیت های جهادی و توانبخشی به احتیاجمندان در سایر منطقه ها شهر شیراز در طول امسال اطلاع داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17244

به "ارائه خدمات گفتار درمانی از سوی دانشجویان علوم پزشکی شیراز در منطقه ها محروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات گفتار درمانی از سوی دانشجویان علوم پزشکی شیراز در منطقه ها محروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید