ادعای آب سوز کردن خودروها ، خاتمه مهلت ثبت نام در سایت بسته معیشتی

به گزارش بانیما، ادعای آب سوز کردن خودروها چه قدر صحت دارد؟، فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام مسکن فرهنگیان، افزایش 4 برابری کودک همسری در برخی نقاط کشور بدنبال افزایش وام ازدواج، توضیح بیمه سلامت درباره بیمه اجباری، سهم آموزش و پرورش از بودجه پیشنهادی 99 چقدر است؟، لزوم تصمیم گیری برای پروژه های بلاتکلیف تهران، تولید 91 محصول دارویی در هلال احمر و از تسهیلات 2 میلیارد دلاری توسعه مترو تا اعتبار 100میلیارد تومانی اجرای LEZ از جمله مهم ترین اخبار اجتماعی خبرنگاران در روز سه شنبه هستند.

ادعای آب سوز کردن خودروها ، خاتمه مهلت ثبت نام در سایت بسته معیشتی

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگاران، تیتر برخی از مهم ترین اخبار تحریریه اجتماعی خبرنگاران در ادامه می آید که با کلیک روی آن ها می توانید به متن کامل خبر دسترسی داشته باشید:

ادعای آب سوز کردن خودروها چه قدر صحت دارد؟

درحالی پس از افزایش قیمت بنزین، تبلیغات آب سوز کردن خودروها مطرح شده است که به گفته کارشناسان خودرو از نظر قوانین فیزیکی چنین ادعایی نمی تواند صحت داشته باشد و از سوی دیگر سازمان محیط زیست و وزرات صنعت نیز مجوزی در این زمینه صادر نکرده اند اما با وجود این سایتی برای ثبت نام متقاضیان راه اندازی شده و در حال دریافت اطلاعات افراد است تا خودروها را به قیمت 4.5 میلیون تومان آب سوز کند.

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام مسکن فرهنگیان

ثبت نام متقاضیان مسکن فرهنگیان در سامانه maskan.medu.ir که از چهاردهم آذر شروع شده بود فردا چهارشنبه (بیستم آذرماه) به سرانجام می رسد.

افزایش 4 برابری کودک همسری در برخی نقاط کشور بدنبال افزایش وام ازدواج

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نسبت به افزایش 4 برابری کودک همسری در برخی نقاط کشور به دنبال افزایش وام ازدواج هشدار داد و گفت: بررسی ها نشان می دهد که در برخی از نقاط کشور که با فقر فرهنگی و مالی رو به رو هستیم، از وام ازدواج برای معامله بچه ها زیر 15 سال استفاده می شود.

تداوم کاهش تراز آب دریای خزر

رئیس سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به این که ما همچنان شاهد فرایند کاهشی تراز آب دریای خزر هستیم، گفت: در صورت تداوم این فرایند امکان وقوع شرایط ناگوار زیست محیطی در مناطق ساحلی کشورهای حاشیه این دریا وجود دارد.

در گفت وگو با خبرنگاران تشریح شد

شرح بیمه سلامت درباره بیمه اجباری / تکذیب حذف تمدید دفترچه بیمه شدگان رایگان

معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، ضمن تکذیب اظهاراتی مبنی بر عدم تمدید دفترچه بیمه شدگان رایگان این سازمان، در عین حال درباره چگونگی اجرای بیمه اجباری سلامت شرح داد.

سهم آموزش و پرورش از بودجه پیشنهادی 99 چقدر است؟

بودجه پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش در سال 99 معادل 57 هزار و 122 میلیارد و 777 میلیون و 700 هزار تومان است. این در حالی است که سال 98 بودجه این وزارتخانه در نهایت با 56 هزار و 309 میلیارد تومان بسته شد و کسری هایی را به جا گذاشت و همچنان مسئولان این وزارتخانه بر ضرورت واقعی کردن بودجه تاکید می کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد

لزوم تصمیم گیری برای پروژه های بلاتکلیف تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تصمیم گیری و حصول نتیجه برای پروژه های بلاتکلیف در شهر تهران تاکید کرد.

تاکید محیط زیست بر ضرورت راه اندازی بانک اطلاعات دریای خزر

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن انتقاد از اینکه تبادل اطلاعات در حوزه آب و هواشناسی و پایش رودخانه های دریای خزر وجود ندارد، گفت: سازمان محیط زیست آمادگی دارد که برای راه اندازی بانک اطلاعات دریای خزر با سازمان هواشناسی و کشورهای حاشیه دریا همکاری کند.

فردا؛ سرانجام مهلت ثبت نام در سایت بسته معیشتی

مهلت مراجعه به سایت بسته معیشتی که از ششم آذرماه برای ثبت درخواست بررسی مجدد فعال شده است، فردا، چهارشنبه (بیستم آذرماه) به سرانجام می رسد.

در گفت وگو با خبرنگاران اعلام شد

تولید 91 محصول دارویی در هلال احمر / چالشِ سوئیفت برای واردات دارو

رییس سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به مشکلاتی که تحریم ها بر سر راه واردات دارو از سوی هلال احمر ایجاد کرده است، گفت: اگر کانال مشخصی را برای جابجایی مالی دارو و تجهیزات پزشکی فراهم کنند، طبیعتا منجر به رفاه حال بیماران می شود.

از تسهیلات 2 میلیارد دلاری توسعه مترو تا اعتبار 100میلیارد تومانی اجرای LEZ

لایحه بودجه 99 در حالی در کمیسیون های تخصصی مجلس مورد بررسی قرار گرفته که در این لایحه دریافت تسهیلات خارجی برای ساخت قطار شهری، اعطای تسهیلات ارزی به توسعه حمل و نقل درون شهری، اجرای طرح ال ای زد و... ردیف هایی در نظر گرفته شده است.

رشد 19 درصدی بودجه 99 معاونت زنان/اختصاص بخش اعظم بودجه به عدالت جنسیتی

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از رشد 19 درصدی بودجه امور زنان و خانواده در سال 99 خبر داد و گفت: این در حالی است که با توجه به شرایط مالی فعلی کشور در اکثر موارد میزان بودجه در نظر گرفته شده برای دستگاهها همانند سال گذشته است.

به گزارش خبرنگاران، پربازدیدترین اخبار اداره اجتماعی در 24 ساعت گذشته به شرح زیر است:

بهترین ورزش برای چشم ها

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام مسکن فرهنگیان

افزایش 4 برابری کودک همسری در برخی نقاط کشور بدنبال افزایش وام ازدواج

فردا؛ سرانجام مهلت ثبت نام در سایت بسته معیشتی

عوامل مهم در افزایش احتمال ابتلا به آنفلوآنزا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6561

به "ادعای آب سوز کردن خودروها ، خاتمه مهلت ثبت نام در سایت بسته معیشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای آب سوز کردن خودروها ، خاتمه مهلت ثبت نام در سایت بسته معیشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید