نجیمی : مردم ایران در طلای من شریک هستند ، باید سه طلا می گرفتم

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، وحید علی نجیمی بعد از کسب دومین مدال طلای خود در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی گفت: می توانستم در این دوره سه مدال بگیرم اما متاسفانه خستگی مانع از این شد. با اینحال خوشحالم که توانستم دومین طلای خود در این دوره را کسب کنم.

نجیمی : مردم ایران در طلای من شریک هستند ، باید سه طلا می گرفتم

نجیمی ادامه داد: رکوردی که امروز از خودم به جا گذاشتم واقعا خیلی خوب بود . اگر خسته نبودم حتما رکورد بهتری را از خودم به جا می گذاشتم. توانایی که این سه طلا بگیرم را داشتم و در واقع پیش بینی ام همین کسب سه مدال طلا بود.

دارنده مدال طلای بازی های پاراآسیایی با انتقاد از برنامه ریزی برگزار کنندگان گفت: واقعا تایم برگزاری مسابقات بد بود. وقتی طلای 200 متر را گرفتم برای دریافت جایزه مدت زمان زیادی را معطل شدم و تا برسم دهکده 1 شب شد. ساعت 5 صبحم راهی استادیوم شدم که به همین دلیل در مرحله مقدماتی دچار مشکل شدم.

دونده سرعت ایران با تقدیر از مربیانش گفت: از یاری هایی که مربی ام برایم کشید باید تقدیر کنم. من فقط دو ماه زمان داشتم که به این بازی ها برسم و از این زمان بهترین استفاده را بردم. از مردم ایران هم تشکر می کنم که در مدال من سهیم هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 813

به "نجیمی : مردم ایران در طلای من شریک هستند ، باید سه طلا می گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجیمی : مردم ایران در طلای من شریک هستند ، باید سه طلا می گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید