7 شهر که ونیز نامگذاری نشده اند

به گزارش بانیما، ونیز تمام اعتبار خود را برای داشتن کانال‌های عالی به دست می‌آورد . مطمئنا ً، راه‌های آبی آن مجلل ، ماندگار و نمادین هستند ، اما ونیز به طور حتم تنها نمایش در شهر نیست . در حقیقت شهرهای بسیاری وجود دارند که با ونیز رقابت می‌کنند. در سراسر جهان ، شهرهای آبراه ، بازدیدکنندگان را جذب می‌کنند و مسیرهای تجاری برای ساکنان فراهم می‌کنند . شما می‌توانید به یکی از این شهرها سفر کنید و برای خودتان زیبایی یک شهر که بر روی آب بنا شده‌است را تجربه کنید . از چین تا هلند ، اینجا هفت شهر کانال وجود دارد که شایسته آن هستند که به اندازه ونیز عادت کنند .

7 شهر که ونیز نامگذاری نشده اند

# 7 . گان ، بلژیک .
گان در سال 650 تاسیس شد و همه آن جذابیت یک جامعه قرون‌وسطایی را دارد . در حقیقت ، بسیاری از تاریخ ساخت آن از آغاز هزاره آغاز شده‌است . ساختمان‌های آجری قدیمی که کانال و زندگی را احاطه کرده‌اند ، به آرامی از کنار آب عبور می‌کنند . اگر در کنار راه‌های آبی سوار قایق شوید ، به اندازه کافی از شلوغی و شلوغی خیابان‌های پر شده اتومبیل دور می‌شوید که می‌توانید تصور کنید به موقع عقب‌نشینی کرده‌اید . تو نمی‌توانی به این فکر کنی که زندگی چقدر وقت پیش چه می‌گذرد ، و از این که چند نسل از این دیواره‌ای ساکت بزرگ شده‌اند تعجب می‌کنی . داستان‌هایی را که می‌توانستند بگویند ، تصور کنید ، اگر فقط می‌توانستند صحبت کنند !
# 6 . Suzhou ، چین .
Suzhou اغلب به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری در چین شناخته می‌شود . این شهر قدیمی با معماری زیبای شرقی و همچنین باغ‌ها پر شده‌است . باغ‌های شهرها بسیار شگفت‌انگیز هستند و این ارزش تاریخی را دارند که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند . اگر بازدید کنید ، حتما ً چند تا از این باغ‌ها را چک کنید تا تعادل خود را پیدا کنید و شاید یوگا انجام دهید .
# 5 . Giethoorn ، هلند .
bikes را کنار بگذار و قایق‌ها را بیرون بیاورند ! این شهر هلندی تا آنجا که جاذبه توریستی اصلی دارد بسیار کوچک است ، اما هر ساله دسته دسته از توریست‌ها را باخود می‌آورد . دیدن این که چرا ، از آنجایی که این منطقه بسیار زیبا است ، آسان است . تنها سوال این است که چرا افراد بیشتری برای همیشه باقی نمی‌مانند . واقعیت جالب : Giethoorn اخیرا ً یک نقطه را در هیات جدید Monopoly بین‌المللی به ثمر رساند .
# 4 . Tigre ، آرژانتین .
Tigre یک ورودی مهم آبی به آمریکای جنوبی است . اگرچه این شهر به خاطر گربه‌های بزرگی که زمانی در این منطقه شکار می‌شدند گرفته شد ، اما این شهر برای واردات میوه و بازار به مدت طولانی شناخته شده‌بود . با این حال ، همانند بسیاری از شهره‌ای تجاری سابق ، Tigre امروزه به خاطر توریسم مشهور است . بازدید کنندگان می‌توانند سوار بر قایق‌های قدیمی از چوب ماهون بالا و پایین کانال‌ها سفر کنند و از معماری و فضای فرهنگی آرژانتین بر این کشور لذت ببرند .
# 3 . استکهلم ، سوئد .
استکهلم جمعیتی بیشتری دارد که هر شهر شمال اسکاندیناوی دارد. این مرکز تقریبا ً مرکز همه چیز برای سوئد است . این شهر در سال 1000 توسط وایکینگ‌ها ساخته شد اما امروزه آن یک کلان‌شهر بسیار مدرن و پیشرو است . این شهر در 14 جزیره ساخته شده‌است و کانال‌هایی که آن‌ها را به آب متصل می‌کنند را می‌توان با قایق یا قایق از طریق آب یا کنار یکی از پل‌های بسیار زیبای تزیین شده عبور داد .
# 2 . کر الا ، هند .
من در واقع نمی‌دانم کر الا واقعا ً جزو این فهرست است ، چون دقیقا ً یک شهر آبراه نیست ، بلکه کل یک ایالت است . استان کر الا یکی از بهترین مناطق هند است که در آن زندگی می‌کند زیرا پایین‌ترین نرخ رشد جمعیت ، بالاترین نرخ سواد و طولانی‌ترین عمر زندگی در هند را دارا می‌باشد . یک مقصد گردشگری محبوب نیز هست . کر الا مجموعه‌ای از دریاچه‌ها است که به وسیله کانال‌ها متصل شده‌اند که تقریبا ً کل طول ایالت را به خود اختصاص می‌دهند . بسیاری از بازدیدکنندگان از دیدن قایق‌های خانه در لذت می‌برند . در واقع ، بسیاری از بازدیدکنندگان در طی سفر خود به الا در اقامت می‌کنند .
# 1 . آنسی ، فرانسه .
رودخانه Thiou و دو کانال از طریق شهر فرانسوی آنسی عبور می‌کنند . در اصل ، کنترل این راه‌های آبی به شهر قدرت داد و وسیله‌ای برای تجارت برای ساکنانش فراهم کرد . امروزه ، اقتصاد آن یکی از جاذبه‌های گردشگری است ، زیرا آنسی همه زیبایی آلپ به اضافه یک دریاچه پر زرق و برق را برای سرگرم کردن بازدیدکنندگان دارد . یک قلعه بازسازی‌شده هم دارد - و چه کسی کاخ‌های را دوست ندارد ؟ این قطعا ً مکان ایده‌آلی برای تعطیلات است .

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 172

به "7 شهر که ونیز نامگذاری نشده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 شهر که ونیز نامگذاری نشده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید