گوشی ال جی با نمایشگر رول شدنی اوایل سال آینده راهی بازار می گردد

به گزارش بانیما، ال جی میخواهد سال میلادی جدید را با دو پروژه شروع کند؛ پروژه رنگین کمان (Rainbow) و پروژه B. پروژه رنگین کمان احتمالا مربوط به پرچم داران معمولی شرکت است؛ مثلا سری V. اما در پروژه B تمرکز ال جی بیشتر روی ساخت محصولات نوآورانه نظیر گوشی با نمایشگر رول شدنی است.

گوشی ال جی با نمایشگر رول شدنی اوایل سال آینده راهی بازار می گردد

گوشی جدید ال جی اگرچه از نمایشگر رول شدنی بهره می برد اما از لحاظ طراحی احتمالا مشابه تمام پرچم دارانی است که در حال حاضر شاهد آن هستیم؛ درست مانند تلویزیون این شرکت. نحوه عملکرد گوشی به این صورت است که بخشی از نمایشگر از قسمت بالا به درون رول می گردد تا اندازه آن کاهش یابد. هنگامی هم که به صفحه بزرگتری برای انجام کار احتیاج باشد، می توان این بخش را به همان شکل به سمت بالا کشید تا باز گردد.

ال جی برای درک بهتر شیوه کار با این محصول، بعد از رونمایی از ال جی وینگ، تیزری را از آن منتشر کرد که می توانید در زیر آن را مشاهده کنید.

  • ال جی از هدفون بی سیم Tone Free با قابلیت حذف نویز اکتیو رونمایی کرد

اما این طور که به نظر می رسد، ال جی قبل از رونمایی از گوشی خود با نمایشگر رول شدنی می خواهد یک پرچم دار معمولی را راهی بازار کند. گویا رونمایی از پرچم دار جدید اوایل سال آینده میلادی رخ خواهد داد و کمی بعد در ماه مارس (آخرین ماه از فصل اول سال 2021) باید شاهد معرفی محصول نوآورانه باشیم.

ال جی طی یکی دو سال اخیر فعالیت های خود را در زمینه فراوری گوشی های هوشمند بهبود بخشید و با یک سری تغییرات اساسی، میخواهد دوباره خود را در جمع مدعیان ببیند. به گزارش وب سایت کره ای The Elec، این شرکت میخواهد سال جاری را با فروش 26 میلیون گوشی به انتها برساند و این هدف برای سال آینده به 30 میلیون افزایش پیدا می نماید.

همچنین به گزارش این وب سایت، ال جی احتمالا میخواهد فراوری گوشی های بیشتری را به شرکت های ODM سپرده و خود روی پرچم دارها تمرکز کند. ODM به شرکت هایی گفته می گردد که بعد از فراوری محصولات، آن ها را به شرکت های دیگر می فروشند. شرکت های خریدار هم این محصولات را با برند خود، به فروش می رسانند.

در سال 2018، تنها 10 درصد گوشی های ال جی خارج از این شرکت ساخته شدند. اما سهم شرکت های ODM در سال 2019 به 30 درصد افزایش پیدا کرد و به نظر می رسد سال جاری حتی به 60 درصد هم برسد. اگر ال جی همین رویه را در پیش بگیرد، می توان انتظار داشت در سال 2021، سهم شرکت های ODM حتی به 70 درصد هم افزایش پیدا کند.

ال جی در ابتدا قصد داشت ساخت گوشی های پایین رده و میان رده را به ODM واگذار کند. اما گویا بعضی از پرچم دارها هم توسط این شرکت ها فراوری می شوند که از جمله این محصولات می توان به ال جی ولوت 2 اشاره نمود. غول کره ای سال جاری گوشی هایی نظیر Q92 و Stylo را خود فراوری کرد، اما ظاهرا جایگزین آن ها توسط ODMها فراوری خواهد شد.

این موضوع باعث می گردد ال جی بتواند تمام تمرکز خود را روی ساخت محصولاتی با طراحی عجیب و نوآورانه متمرکز کند تا بدین ترتیب همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش برود. چون به نظر می رسد کاربران به مرور به گوشی های اینچنینی تمایل پیدا خواهند کرد و ال جی باید در این جهت پا به پای شرکت های پیروز بازار پیش برود.

  • ال جی به این زودی ها گوشی مجهز به اسنپدراگون 875 فراوری نمی نماید

منبع: GSMArena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 12748

به "گوشی ال جی با نمایشگر رول شدنی اوایل سال آینده راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی ال جی با نمایشگر رول شدنی اوایل سال آینده راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید