گوشی آنر 8A Pro با پردازنده Helio P35 SoC معرفی می گردد

به گزارش بانیما، شرکت آنر پس از معرفی Play 8A گوشی دیگری با مشخصات مشابه با نام 8A Pro فراوری نموده و به زودی رونمایی می نماید.

گوشی آنر 8A Pro با پردازنده Helio P35 SoC معرفی می گردد

به گزارش خبرنگار ، آنر شرکتی است که زیر مجموعه غول فراوریکننده گوشی چینی یعنی هوآوی است. این شرکت به دلیل محصولات بسیار خوبی که فراوری می نماید توانایی رقابت با بقیه شرکت ها را به دست آورده است. اکنون آنر در حال معرفی محصول بعدی خود است.

آنر اوایل سال جاری به ما گوشی جدیدی به نام Play 8A را معرفی کرد. بر اساس خبر هایی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است این گوشی با یک نسخه دیگر با قابلیت ارتقا بیشتر ادامه خواهد یافت. نام این دستگاه جدید آنر 8A Pro است.

گوشی جدید آنر 8A Pro دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است و حسگر اثر انگشت استفاده شده در آن مانند گوشی های قدیمی تر در پشت دستگاه قرار گرفته است.

بقیه موارد این گوشی دقیقا از Play 8A قرض گرفته شده است. در این دستگاه از Helio P35 SoC به همراه 3 گیگابایت رم استفاده می گردد تا عملکرد خوبی برای کاربر ایجاد گردد. سیستم عامل استفاده شده در گوشی 8A Pro اندروید 9 پای است. این گوشی هوشمند دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است و برای حافظه خارجی اسلات جداگانه ای دارد. در نتیجه شما لازم نیست میان داشتن فضای بیشتر یا سیم کارت دوم یکی را انتخاب کنید.

در بخش دوربین فیلم برداری Honor 8A Pro یک دوربین اصلی 13 مگاپیسکلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیسکلی در عقب قرار دارند. برای باتری هم که یکی از مهم ترین بخش های یک دستگاه است از یک باتری 3020 میلی آمپری استفاده شده است. نکته عجیب این است که چرا این باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی نماید. این گوشی هوشمند به وسیله پورت میکرو یو اس بی شارژ می گردد.گوشی آنر 8A Pro در رنگ های مشکی و آبی عرضه می گردد و در روسیه به قیمت 218 دلار (192 یورو) به فروش می رسد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2506

به "گوشی آنر 8A Pro با پردازنده Helio P35 SoC معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی آنر 8A Pro با پردازنده Helio P35 SoC معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید