گل محمدی: استقلال اوتوبوسی دفاع می کرد، از علکرد بازیکنانم راضی هستم

به گزارش بانیما، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تیم استقلال پس از به ثمر رساندن گل دوم مانند اوتوبوس دفاع می کرد.

گل محمدی: استقلال اوتوبوسی دفاع می کرد، از علکرد بازیکنانم راضی هستم

به گزارش ، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پس از دیدار با استقلال گفت: همان طور که همه دیدید بازی خوبی را شاهد بودیم و هواداران هر 2 تیم از دیدن بازی لذت بردند. نیمه اول، بازی پایاپایی را شاهد بودیم و موقعیت های خوبی روی دروازه هر 2 تیم به وجود آمد.

او در ادامه افزود: بازی را از ابتدا خوب شروع کردیم و استقلال پس از اینکه به گل رسید موقعیت دیگری نداشت. ما از موقعیت هایمان در نیمه اول بهتر از حریف استفاده کردیم. از بازیکنانمان تشکر می کنم که تا لحظات پایانی تمام تلاش خود را کردند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: زمانی که به گل دوم رسیدیم می توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم. در مجموع هواداران بازی خوبی را شاهد بودند. مسائل خودمان را باید برطرف کنیم. فشردگی بازی ها کار را برای ما بسیار سخت می کند. جا دارد از هواداران خوبمان تشکر کنم که خیلی برایمان زحمت کشیدند و امیدوارم در دیدار های بعدی با نمایش خوبمان آن ها را خشنود کنیم.

گل محمدی در خصوص خط دفاعی تیمش گفت: مهدی شیری امروز روز خوبی را پشت سر گذاشت و در حمله هم به سایر بازیکنان به خوبی کمک می کرد. در سمت چپ خط دفاعی عملکرد خوبی نداشتیم اما در سمت راست بسیار فعال بودیم البته پس از ورود محمد نادری عملکردمان در سمت چپ بهتر بود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص عملکرد آنتونی استوکس بیان نمود: او از آمادگی بدنی خوبی برخوردار نبودو فقط چند جلسه با ما تمرین کرد. استوکس باید چند هفته کار کند تا به فرم ایده آلش برسد و به ما کمک کند.

وی در خصوص سبک بازی تیمش گفت: استقلال پس از به ثمر رساندن گل دوم بسیار دفاعی بازی می کرد و همین مسئله باعث شد تا کار برای تیممان سخت شود. رسیدن به عمق دفاع حریف با توجه به دفاع اتوبوسی که داشتند بسیار سخت بود و گل تساوی بخش را هم بار تعداد پاس های زیادی که بازیکنان با یکدیگر رد و بدل کردند توانستیم به ثمر برسانیم.

گل محمدی ادامه داد: ما توپ را به خوبی بین خودمان گردش می دادیم و به خوبی روی دروازه حریف فشار می آوردیم. گل اولیکار را برای ما بسیار سخت کرد.

وی در خصوص انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بیان نمود: هم به فدراسیون هم به شخص اسکوچیچ تبریک می گویم. او مربی ای شناخته شده و به فوتبال ایران شناخت دارد. مربی تیمن ملی ایرانی یا خارجی باشد برای ما فرقی نمی کند و فقط باید با تمام وجود از تیم ملی حمایت کنیم.

گل محمدی درباره تعویض کامیابی نیا گفت: تیممان را هجومی تر کردیم و بشار را یک خط جلوتر به کار گرفتیم تا به توانیم به گل دست یابیم.

او در خصوص در خصوص علیپور هم گفت: او در 3 بازی 2 گل، یک پاس گل، یک خطای منجر به گل داشته است و چند موقعیت خوب را هم برای ما به دست آورده است. باید از او حمایت کنیم حتی اگر جو علیه او باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7329

به "گل محمدی: استقلال اوتوبوسی دفاع می کرد، از علکرد بازیکنانم راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: استقلال اوتوبوسی دفاع می کرد، از علکرد بازیکنانم راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید