الریاضیه: AFC محرومیت ایران از میزبانی لیگ قهرمانان را تائید کرد، تا اطلاع ثانوی هیچ بازی بین المللی در ایران برگزار نمی شود

به گزارش بانیما، سایت نشریه الریاضیه عربستان از تائید محرومیت ایران از میزبانی بازی های بین المللی توسط AFC خبر داد.

الریاضیه: AFC محرومیت ایران از میزبانی لیگ قهرمانان را تائید کرد، تا اطلاع ثانوی هیچ بازی بین المللی در ایران برگزار نمی شود

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال کشورمان جمعه شب گفت نامه ای از جانب کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC) دریافت کرده است که بالاترین نهاد فوتبال آسیا به دلیل اتفاقات اخیر تصمیم گرفته امتیاز میزبانی کنندگان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 را بگیرد.

در این راستا، سایت نشریه الریاضیه عربستان مدعی شد؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی بیشتر این موضوع در کمیته مسابقات و کمیته اجرایی خود، بعدازظهر امروز (یکشنبه) به طور رسمی تصمیم اولیه را تأیید و گفت کنندگان ایران یعنی پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، استقلال تهران و شهرخودرو مشهد حق میزبانی در کشور خود را ندارند و باید از دیگر تیم های آسیا در کشوری بی طرف میزبانی کنند.

الریاضیه نوشت؛ AFC اعلام کرده به چند دلیل اجازه میزبانی به ایران نمی دهد از جمله اینکه داوران حاضر نیستند در این کشور قضاوت کنند.

الریاضیه همچنین خبر داد؛ کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا با تائید تصمیم کمیته مسابقات این کنفدراسیون تاکید کرده تا اطلاع ثانوی هیچ بازی بین المللی در ایران برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، این چهار باشگاه ایرانی پیش از این اعلام کرده بودند اگر تصمیم AFC تغییر نکند و امتیاز میزبانی از آنها سلب شود، از این دوره از رقابت ها کنار خواهند کشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7122

به "الریاضیه: AFC محرومیت ایران از میزبانی لیگ قهرمانان را تائید کرد، تا اطلاع ثانوی هیچ بازی بین المللی در ایران برگزار نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الریاضیه: AFC محرومیت ایران از میزبانی لیگ قهرمانان را تائید کرد، تا اطلاع ثانوی هیچ بازی بین المللی در ایران برگزار نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید