گفت وگو با مهران غفوریان درباره بازی در سریال نوروزی

به گزارش بانیما، مهران غفوریان درباره ایفای نقش در سریال نوروزی شبکه سه که با عنوان زوج یا فرد شناخته می گردد و اینکه چه تفاوتی با کارهای قبلی اش دارد، گفت وگو کرد.

گفت وگو با مهران غفوریان درباره بازی در سریال نوروزی

این بازیگر طنز در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به این پرسش که آیا مجموعه زوج یا فرد (مر قانون) می تواند تجربه نه چندان پیروز پنچری را جبران کند؟ اظهار کرد: دوست ندارم این سریال را با پنچری مقایسه کنم؛ چرا که در هر دو کار بازی کردم و به هر دو تیم و عوامل کار احترام می گذارم و هر دو کارگردان برایم قابل احترام هستند به همین جهت نمی توانم مقایسه ای بین این دو سریال داشته باشم.

غفوریان در پاسخ به این پرسش که آیا نقشی که در مجموعه زوج یا فرد ایفا می نماید، تفاوتی با کاراکترهایقبلی اش به لحاظ تیپ و اجرا دارد؟ اظهار کرد: کاراکتر من در این سریال خیلی با کارهای دیگرم فرقی نمی نماید به طور کلی بازی من همان فرم است، تیپ خاصی هم بازی نکردم و به طور کلی سعی نکردم هیچ وقت بعد دیگری از بازیگری را در کارهایم داشته باشم؛ مثلاً اگر فیلم داش آکل را ببینید، می توانم بگویم یک بازی دیگری نموده ام ولی اینجا نه اینگونه نبوده است. در این کار مثل همان کارهای کمدی قبلی ام بازی می کنم.

غفوریان در پاسخ به این پرسش که چگونه به مجموعه زوج یا فرد دعوت شده است؟ شرح داد: من با مهران مهام دوست هستم و کلاً کارهایش را دوست دارم. سلیقه من کارهای آقای مهام است از طرفی اینکه در این سریال با راهنمایی هاشمی هم بازی شده ام و کار برایم لذت بخش است. به نظرم مجموعه زوج یا فرد کار بدی نشده است، اما در نهایت مردم هستند که قضاوت می نمایند. ما هر جوری که بگوییم به هر حال چون کار خودمان است از کارمان تعریف می کنیم، اما امیدواریم نظر مخاطبان مثبت باشد.

مهران غفوریان در بخش پایانی گفت وگوی خود از ساخت یک تاک شوی جدید برای شبکه نسیم اطلاع داد و گفت: سال آینده قرار است کارگردانی کنم. مذاکرات برنامه کاملاً در شبکه نسیم بسته شده است و به طور کلی از لحاظ فرمی این کار یک تاک شو محسوب می گردد.

این بازیگر طنز در پاسخ به این پرسش که آیا در ایام نوروز قرار است در مجموعه خندوانه نیز حضور داشته باشد اظهار کرد: قرار است در یک قسمت از برنامه خندوانه مهمان باشم اما سال بعد قرار است حضور پررنگ تری در این برنامه داشته باشم.

به گزارش ایسنا، سریال زوج یا فرد که پیشتر با نام مُر قانون معرفی می شد، به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه نمایندگی مهران مهام برای شبکه سه ویژه نوروز ساخته می گردد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2137

به "گفت وگو با مهران غفوریان درباره بازی در سریال نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگو با مهران غفوریان درباره بازی در سریال نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید