گزارش به هیات مدیره، این مربیگری نیست آقای جلالی! گزارش به هیات مدیره، این مربیگری نیست آقای جلالی!

به گزارش بانیما، با این تیم ها که هزینه های گزاف می نمایند و از باختن شان هم کسی نگران نمی گردد، جز آسیب چیزی نصیب فوتبال نمی گردد. آسیب هایش را شاید مجید جلالی بشناسد، چون سالها مدعی در همین آسیب شناسی هاست.

گزارش به هیات مدیره، این مربیگری نیست آقای جلالی! گزارش به هیات مدیره، این مربیگری نیست آقای جلالی!

گزارش به هیات مدیره، این مربیگری نیست آقای جلالی!

انگار لازم نیست درباره عملکرد مجید جلالی در پیکان چیزی بنویسیم. جلالی خودش کار ما را راحت نموده و هر آنچه درباره تیمش گفته، در واقع خطاب به خودش گفته و فقط مخاطبش را به اشتباه تیمش قرار داده. این حرف ها را مجید جلالی باید خطاب به خود بگوید: کاری که ما داریم انجام می دهیم، قابل هضم نیست و بسیار ناراحت نماینده است. پنج بازی است که حریفان به ما گل نمی زنند، بلکه خودمان به خودمان گل می زنیم و در بقیه دقایق بازی به سر و کله خودمان می زنیم تا کارمان را جبران کنیم. این بسیار شرم آور است. تا بازی را آغاز کنیم، اشتباهی خیلی بچگانه انجام می دهیم. چندین بازی است که کار را این گونه از دست داده ایم. ما خودمان به خودمان گل می زنیم. سه گل از پارس جنوبی و فولاد و دو گل از تراکتورسازی و پرسپولیس دریافت کردیم. ببینید چگونه گل می خوریم. -

مجید جلالی کار ما را آسان نموده است. او سالهاست در تیم های بی تماشاگر به قول خودش به سر و کله خودش می زند و بی هدف به کاری شیرین و پردرآمد به نام مربیگری بدون موفقیت ادامه می دهد. چند روز پیش توییتر ایران ورزشی شاید عصبانی از ناکامی های پی در پی محید جلالی نوشت: مجید جلالی سالی بیش از یک میلیارد از سفره فوتبال ایران برداشت می نماید. امروز پیکان برای پنجمین هفته متوالی باخت. از آخرین قهرمانی جلالی 13 سال می گذرد. همیشه هم طوری وعده می دهد که انگار در آینده شکوفا خواهد شد! گویا جبر جغرافیایی برای او لطف جغرافیایی است!

پیکان در 6 هفته گذشته با مجید جلالی فقط یک تساوی در مقابل ذوب آهن در خانه به دست آورده و در 5 هفته دیگر در تهران به پرسپولیس که با نیمی از بازیکنان امیدش در آن بازی حضور پیدا کرد و همچنین تراکتور 2-1 باخته است. درخارج از خانه به پارس جنوبی 3-0 و نفت مسجد سلیمان 1-0 باخته و در خانه به فولاد 3-2 باخته است. بدتر از این نتیجه ای ممکن است؟ این تیم با این نتایج به عنوان سوال اول باید از خودش بپرسد که مربی هم دارد؟ نکته جالب البته این است که حمید مطهری، دستیار مجید جلالی در پیکان کارشناس فوتبال اروپا در تلویزیون است و مورینیو و گواردیولا از انتقاداتش در امان نیستند!

مجید جلالی و همکارانش در پیکان البته بسیار خوش اقبال اند، چون محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان حرفی از اخراج کادر فنی نمی زند: با توجه به کادر فنی، بازیکنان و امکانات سخت افزاری که داریم، انتظار ما ارائه بازی های خوب است. در 5 بازی گذشته شرایط فوتبالی و فنی دست به دست هم داده که نتیجه لازم را نگیریم. قرار است جلسه ای با اعضای هیأت مدیره و کادر فنی داشته باشیم تا این مشکل را ریشه یابی کنیم. سال گذشته تجربه پشت سر گذاشتن 8 هفته بدون پیروزی را در کارنامه داشتیم و با خویشتن داری این مشکل را ریشه یابی کردیم. سال جاری هم همین شرایط را داریم، نگران نیستیم اما باید چاره جویی کنیم.

خیال مجید جلالی هم انگار راحت است. در تیم بی طرفدار می توانید بدترین نتایج را هم بگیرید و در جلسه هیات مدیره یک گزارش کار ارائه کنید و به مربیگری ادامه دهید. توپ هم گرد است و این توجیه بدی نیست که بگویید توپ به نفع شما نچرخیده و بدشانس بوده اید. اما با این تیم ها که هزینه های گزاف می نمایند و از باختن شان هم کسی نگران نمی گردد، جز آسیب چیزی نصیب فوتبال نمی گردد. آسیب هایش را شاید مجید جلالی بشناسد، چون سالهاست مدعی در همین آسیب شناسی ها برای فوتبال ایران است و نامه ها نوشته و کارشناسی ها نموده و حکایت ها ساخته اما خود می گوید نمی داند چرا تیمش به سر کله خودش می زند!

11

یادداشت هایی از آرشیو سایت ایران ورزشی. بیشتر بخوانید:

انتقاد بشنوید، شاید اتفاقی در شما رخ داد

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1222

به "گزارش به هیات مدیره، این مربیگری نیست آقای جلالی! گزارش به هیات مدیره، این مربیگری نیست آقای جلالی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش به هیات مدیره، این مربیگری نیست آقای جلالی! گزارش به هیات مدیره، این مربیگری نیست آقای جلالی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید