کی روش: استحقاق رسیدن به فینال را داشتیم، مسئولیت کامل اتفاقات داخل زمین را می پذیرم، آینده بسیار خوبی را برای تیم ملی فوتبال ایران می بینم

به گزارش بانیما، به گزارش، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا گفت: مسائل زیادی وجود ندارد که در خصوص آن صحبت کنم. نیمه اول این بازی متعادل بود. در ادامه نیمه دوم نیز بازی تعادل داشت تا اینکه یک اشتباه ساده از طرف بازیکنان من رخ داد. بازیکنان ما منتظر تصمیم داور برای اعلام خطا بودند که اشتباه کردند و بعد از این اتفاق تیم از نظر احساسی کاملا بهم ریخت.

کی روش: استحقاق رسیدن به فینال را داشتیم، مسئولیت کامل اتفاقات داخل زمین را می پذیرم، آینده بسیار خوبی را برای تیم ملی فوتبال ایران می بینم

شاهد یک شکست احساسی بودیم

او در خصوص این دیدار و شکست تیم ملی گفت: شاهد یک شکست احساسی بودیم، بعد از اینکه گل خوردیم یک تیم در زمین حضور داشت و آن هم تیم ژاپن بود. امشب بهترین تیم توانست به گل برسد. به ژاپنی ها تبریک می گویم آن ها استحقاق حضور در فینال را داشتند. از بازیکنان تیم خودم هم تشکر می کنم و با در نظر دریافت تمام محدودیت ها و دشواری ها که وجود دارد در این چند سال کوشش بسیار زیادی کردند.

افراد زیادی برای شنیدن صحبت های من وجود ندارند

کی روش در پاسخ به این سوال که فکر می کردیم با او می توانستیم قهرمان شویم، اما این اتفاق نیافتاد و باز هم مردم ایران باید صبر نمایند و چرا تیمی که شرایط خوبی داشت نتوانست نتیجه بگیرد گفت: در این هشت سال که در ایران حضور داشتم تمام نقطه نظراتم را بیان کردم، فکر نمی کنم افراد زیادی باشند که بخواهند به حرف من گوش دهند. الان زمان مناسبی برای حرف زدن در خصوص این موضع نیست.

استحقاق رسیدن به فینال را داشتیم

او در خصوص تیم ملی فوتبال ایران گفت: بسیار خوشحالم و به این ماجراجویی همراه با بازیکنان ایران افتخار می کنم، آن ها فوق العاده و بی نظیر بودند. استحقاق این را داشتیم که به فینال برسیم. فکر می کنم ساده ترین راه برای بیان کردن منظورم قسمتی از یک آهنگ معروف است که الان انتها اینجاست. الان زمان این است که تقدیر خودم را تقدیم مردم ایران کنم که توانستم در این 8 سال مربی این بازیکنان و این تیم باشم. این بازیکنان استحقاق بهترین ها را دارند.

بازیکنان من در زمین می جنگند و به همین علت عاشقشان هستم

کی روش در خصوص توجه تیم های خارجی به بازیکنان تیم ایران گفت: بازیکنان ما توانستند نظر ها را به خود جلب نمایند، چراکه در زمان مناسب بهترین عملکرد را داشتند و اعتبار دنیای بدست آوردند. این نقطه ای است که بازیکنان می توانند آزادانه ترین تصمیمات را بگیرند. خیلی از افراد به خاطر عملکرد و نوع جنگیدن بازیکنان شاهد این هستند که آن ها در زمین کوشش می نمایند و به همین خاطر من عاشق آن ها هستم.

او ادامه داد: برای تیم فوتبال ژاپن هم آرزوی موفقیت می کنم و یک بار دیگر از فوتبال ایران و کادر فنی ام تشکر می کنم. مراتب تقدیرم را از اعماق وجودم بیان می کنم و امیدوارم متوجه شوید الان انتها اینجاست.

مردم ایران این پیغام را به دنیا دادند که این لیاقت را دارند تا نگاه ویژه ای به آنها گردد

کی روش در تشکر از مردم ایران گفت: برای من هم مثل همان آهنگ معروف باید اینطور بگویم که من به عنوان مربی راه خودم را رفتم و مهمترین مطلب برایم این بود. برای مردم بزرگ ایران و طرفداران فوتبال ایران بهترین آرزو ها را دارم. این احساس را دارم که عملکرد فوتبال ایران در برزیل و روسیه به خاطر مردم ایران بود و این پیغام را به دنیا دادند که مردم ایران این لیاقت را دارند که یک نگاه ویژه به آن ها گردد و یک توجه و قدردانی متفاوت از آن ها صورت بگیرد. بازهم از این بابت تشکر می کنم.

مسئولیت کامل اتفاقات داخل زمین را می پذیرم

او در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا تاکتیک اشتباهی را در این بازی انتخاب نموده است گفت: مثل هشت سال گذشته من مسئولیت کامل اتفاقات داخل زمین را می پذیرم. دوست دارم از شما بپرسم نقش شما در این سال ها چه بود؟ نقش شما سکوت بود، ولی من در درون زمین برای تیم ملی شما جنگیدم.

آینده بسیار خوبی را برای تیم ملی فوتبال ایران می بینم

کی روش در خصوص آینده تیم ملی ایران گفت: آینده بسیار خوبی را برای تیم ملی فوتبال ایران می بینم چرا که پایه های خوبی در حال حاضر بنا شده است. الان زمین بسیار خوبی دارند که بتوانند تمرینات خودشان را برگزار نمایند. مرکز تمرینی خوبی را دارند که بتوانند بازیکنان استفاده نمایند. حداقل در سال های آینده سرمربی تیم ملی انتخابش حول و حوش همین بازیکنان و این نسل از بازیکنان خواهد بود. مهمتر از هر چیزی میراثی است که باقی مانده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1697

به "کی روش: استحقاق رسیدن به فینال را داشتیم، مسئولیت کامل اتفاقات داخل زمین را می پذیرم، آینده بسیار خوبی را برای تیم ملی فوتبال ایران می بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش: استحقاق رسیدن به فینال را داشتیم، مسئولیت کامل اتفاقات داخل زمین را می پذیرم، آینده بسیار خوبی را برای تیم ملی فوتبال ایران می بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید