کشف نزدیک به 6 هزارعدد انواع مواد محترقه در مراغه

به گزارش بانیما، خبرنگاران/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف تعداد پنج هزار و510 عدد انواع مواد محترقه اطلاع داد.

کشف نزدیک به 6 هزارعدد انواع مواد محترقه در مراغه

سرهنگ رمضان الهوردیان در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و خرید و فروش مواد محترقه توسط فردی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی نهاده شد.

وی اضافه نمود: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و با هماهنگی قضایی یک نفر فروشنده مواد محترقه را شناسایی و در بازرسی از محل فروش تعداد پنج هزار و 510عدد انواع مواد محترقه را کشف و متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی، تحویل مقام قضائی دادند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به برخورد قاطع پلیس با سودجویان و توزیع کنندگان مواد محترقه، تاکید نمود: به استناد ماده 618 قانون مجازات اسلامی، هر گونه قاچاق، خرید و فروش مواد محترقه به صورت غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می گردد.

کشف نزدیک به 3 هزار عدد انواع مواد محترقه در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه نیز از کشف دو هزار و 700 عدد انواع مواد محترقه به ارزش 60 میلیون ریال اطلاع داد.

سرهنگ توحید فارسی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط افراد سودجو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس میانه نهاده شد.

وی اضافه نمود: ماموران در بازرسی از محل نگهداری تعداد دو هزار و 700 عدد انواع مواد محترقه کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

وی تشریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی مواد محترقه کشف شده 60 میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، سرهنگ فارسی درپایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم با پلیس، از شهروندان خواست با توجه به فرارسیدن عید نوروز در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت در راستای فراوری و یا توزیع مواد محترقه و آتش زای غیر قانونی، موضوع را به وسیله سامانه فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8236

به "کشف نزدیک به 6 هزارعدد انواع مواد محترقه در مراغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف نزدیک به 6 هزارعدد انواع مواد محترقه در مراغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید