تجربه ای مجذوب کننده در تله کابین میکامال کیش

به گزارش بانیما، یکی از مجذوب نماینده ترین تفریحات که تا سالیان قبل رؤیایی دور از دسترس بنظر می رسید؛ تله کابین در کیش است. این جزیره دوست داشتنی که یکی از مهم ترین شهر های توریستی ایران به شمار می رود سالانه میلیون ها توریست را میهمان آرامش و زیبایی های خود می نماید. محیط آرام و دلنشین این شهر و برخورداری از جاذبه های توریستی مختلف و امکانات تفریحی متنوع برای تمامی توریستانی که از کیش تماشا می نمایند خاطرات شیرینی ساخته است. در سالیان اخیر مراکز تفریحی مدرن و مراکز خرید به روز و مجهزی در این شهر احداث شده تا مجذوب نمایندهیت های آن را دو چندان سازد. یکی از این مراکز تجاری مدرن، مجتمع میکامال و یکی از پرطرفدارترین و جدیدترین امکانات تفریحی این جزیره، خطّ تله کابین این مجتمع است.

تجربه ای مجذوب کننده در تله کابین میکامال کیش

میکا مال، بزرگترین مجموعه تجاری و سرگرمیی جزیره کیش است که بخاطر معماری بدیع و زیبای خود، در بخش شرقی جزیره می درخشد. طراحی داخلی منحصر بفرد این مجتمع و وسعت آن در کنار امکانات سرگرمیی و فروشگاه های بزرگ و لوکس، باعث شده تا گردشگران ساعت ها وقت به گشت و گذار در این مرکز خرید بزرگ و پرطرفدار اختصاص دهند. امکانات سرگرمیی مجذوب نماینده و پرشماری در این مجتمع وجود دارد که بی تردید، مشهورترین آن ها تله کابین این مجموعه است. در این مقاله خبرنگاران شما را با این تله کابین در کیش بیشتر آشنا می نماید.

برای خرید بلیط هواپیما کیش از سایت خبرنگاران روی عکس کلیک کنید

معرفی تله کابین میکا مال

تله کابین میکا مال بر اساس جدیدترین استانداردهای دنیای کِیفیت و امنیت در نوروز سال 1400 به بهره برداری رسید و از همان روزهای نخست شروع بکار خود با استقبال گسترده گردشگران روبرو شد. هولدینگ معتبر و بزرگ سوییسی BMF مدیریت طراحی و اجرای مراحل ساخت این پروژه را بر عهده داشت. این کمپانی بعنوان یکی از باسابقه ترین فعالان عرصه طراحی و فراوری تجهیزات و فضاهای شهر بازی، بالاترین استانداردهای ایمنی و برترین قطعات و تجهیزات را در ساخت این پروژه بکار گرفته است تا گردشگران با اطمینان خاطر از سیاحت بر فراز جزیره کیش لذت ببرند.

جهت حرکت این تله کابین در ارتفاع سی متری از سطح زمین است. طول این جهت حدود 2500 متر است که پنج ایستگاه در آن واقع شده است. نُه دکل و ده پایه آیرودینامیک ضدّ زنگ در طول جهت حرکت تله کابین به کار رفته است. نخستین ایستگاه در طبقه چهارم میکا مال واقع شده است و مسافران برای تهیه بلیط به آن مراجعه می نمایند. پیمودن این جهت حدود بیست دقیقه به طول می انجامد و پس از یک سفر هیجان انگیز، تله کابین در اسکله سرگرمیی بزرگ کیش توقف خواهد نمود. در طول جهت منظره ها زیبایی از ساختمان ها، خیابان ها و منطقه ها مختلف شهر خواهید دید اما زیباترین منظره این تله کابین، آبی بیکران و ناب خلیج فارس است که از زاویه ای منحصر بفرد جلوه نمایی می نماید.

کابین های مجهز و راحت این تله کابین، تفاوت زیادی با سایر تله کابین های ایران دارد. جایگاه های راحت و نرم، سیستم گرمایش و سرمایش مدرن و سیستم پخش موسیقی از مهم ترین امکانات این اتاقک ها هستند. بعلاوه بکارگیری به روزترین سیستم های طراحی و امکانات حرکتی، باعث شده است تا کابین ها در طول جهت حرکتی پیوسته و بدون تکان و لرزش داشته باشند تا مسافران بی هیچ استرس و دغدغه ای از پیمودن این جهت خیال انگیز لذت ببرند.

امکانات و انواع کابین ها

تله کابین میکا مال بعنوان نخستین تله کابین در کیش، با بکارگیری بالاترین استانداردهای کیفی و مهندسی ساخته شده است. اتاقک های این تله کابین از امکانات بسیار مناسبی برخوردار هستند و در طول جهت امنیت و راحتی مسافران را تأمین خواهند کرد. این کابین ها دو نوع هستند. کابین های معمولی یا اکونومی و کابین های وی آی پی. کابین های اکونومی هشت سرنشین ظرفیت داشته و از امکاناتی مانند سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم پخش موسیقی و دید 360 درجه برخوردار هستند. تعداد اتاقک های اکونومی بیست واحد است. دو واحد از اتاقک های این تله کابین وی آی پی بوده که هر یک چهار نفر ظرفیت دارند. در این کابین ها امکانات مختلفی برای مسافران تدارک دیده شده که مهم ترین آن ها عبارتند از: مدت زمان استفاده طولانی تر، اینترنت پر سرعت، میان وعده و تنقلات، نوشیدنی و آی پاد.

اماکن تماشای نزدیک به تله کابین کیش

مجتمع میکا مال بعنوان مبدأ و اسکله سرگرمیی بعنوان مقصد حرکت نخستین تله کابین در کیش، از مهم ترین جاذبه های گردشگری این جزیره هستند که با سوار شدن به تله کابین می توان از هر دو آن ها تماشا کرد. بازار ونوس، هتل شایان و مرکز غواصی و سرگرمیات آبی کیش از دیگر نقاط تماشای جزیره هستند که در نزدیکی تله کابین میکا مال قرار دارند.

ساعات کاری و قیمت بلیط

تله کابین میکا مال از ساعت هجده عصر تا دوازده شب فعال است. در سانس شبانه، نورپردازی زیبای کابین ها به یکی دیگر از مجذوب نمایندهیت های آن تبدیل می گردد. این تله کابین در هر ساعت حدود 500 مسافر را به سفری متفاوت در آسمان کیش می برد و قیمت ورودی برای کابین های عادی آن برای هر سرنشین حدود 165 هزار تومان و قیمت کابین های وی آی پی برای هر سرنشین 980 هزار تومان است.

سخن پایانی

تله کابین میکا مال نخستین تله کابین در کیش و مدرن ترین تله کابین ایران است که بزرگترین برندهای دنیا در ساخت و تجهیز آن حضور داشته اند. شرکت پورشه دیزاین و کمپانی معروف جواهرات و کریستال سواروفسکی از جمله این برندها هستند. با توجه به قرارگیری محل فروش بلیط و ایستگاه اول تله کابین در مجتمع میکا مال، می توان ساعت ها قبل از حرکت در این مجتمع زیبا حاضر شد و از امکانات مختلف آن استفاده کرد. مراکز خرید لوکس و برترین برندهای پوشاک و مد دنیا، اولین سالن پاتیناژ ایران و رستوران ها و کافی شاپ های مختلف؛ از دیگر امکانات جالب توجه این مجموعه هستند. می توانید چند ساعت قبل از سوار شدن به تله کابین در مجتمع میکا مال حاضر شده و با استفاده از امکانات متنوع و مجذوب نماینده آن، یکی از برترین خاطرات خود از سفر به کیش را تجربه کنید.

مطالب مرتبط:

سرگرمیات شبانه کیش که از آن ها خبر ندارید!

باشگاه اسب سواری؛مکانی مفرح در جزیره کیش

شهربازی هایلند کیش؛ یک شب هیجانی و شگفت انگیز

معرفی رستوران هوک لانژ در کنار ساحل مرجانی کیش

خاطره ای به یاد ماندنی در کشتی های سرگرمیی کیش

14 سرگرمی دریایی که در کیش نباید آن ها را از دست داد!

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 20898

به "تجربه ای مجذوب کننده در تله کابین میکامال کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه ای مجذوب کننده در تله کابین میکامال کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید