کانادا تحریم های مالی ضد اطرافیان یانوکویچ وضع می نماید

به گزارش بانیما، خبرنگاران: نخست وزیر کانادا تاکید نمود این کشور تحریم های مالی را ضد اطرافیان و همکاران نزدیک ویکتور یانوکویچ رئیس جمهور برکنار شده اوکراین وضع می نماید.

کانادا تحریم های مالی ضد اطرافیان یانوکویچ وضع می نماید

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، استفان هارپر نخست وزیر کانادا که از منتقدان جدی اقدامات روسیه در اوکراین است روز گذشته توضیح داد، بنا به درخواست دادستان کل اوکراین تحریم های اقتصادی را ضد اعضای رژیم یانوکویچ وضع خواهیم کرد. وی اشاره ای به جزییات بیشتری در این خصوص ننموده است.

بر اساس این گزارش وزارت دارایی انگلیس نیز خاطرنشان کرد، لندن نیز مانند سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا اموال و دارایی های مربوط به 18 مقام ارشد اوکراینی را توقیف و ضبط می نماید. هفته گذشته نیز اتریش، سوییس و لیختن اشتاین نیز در اقدامی مشابه اموال و دارایی های 18 مقام ارشد دولت سابق اوکراین را توقیف کردند.

نخست وزیر جدید اوکراین از ناپدید شدن 37 میلیارد دلار منابع اقتصادی این کشور در زمان حکومت ویکتور یانوکویچ رئیس جمهور برکنار شده این کشور خبر داده است. تحولات اوکراین در شرایطی است که مجلس این کشور ویکتور یانوکویچ را از قدرت برکنار نموده و آلکساندر تورچینوف را به عنوان رئیس جمهور موقت معرفی نموده است. مردان مسلح اقدام به تصرف ساختمان های دولتی و مجلس منطقه کریمه نموده و پرچم روسیه را در این مکانها به اهتزاز درآورده اند. اوکراین اعتراض شدید خود را نسبت به این اقدام مردان مسلح در منطقه کریمه به مسکو اعلام نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4059

به "کانادا تحریم های مالی ضد اطرافیان یانوکویچ وضع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا تحریم های مالی ضد اطرافیان یانوکویچ وضع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید