کارگاه داستان نویسی برای نوجوانان

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران ، شورای کتاب کودک کارگاه نوشتن و داستان نویسی برای گروه سنی 9تا 14سال، را با حضور مسعود ملک یاری به عنوان مدرس برگزار می کند.

کارگاه داستان نویسی برای نوجوانان

آغاز این دوره که در قالب 10 جلسه برگزار می شود از پنجشنبه نهم بهمن 1399 خواهد بود و پنجشنبه هر هفته، از ساعت 10 تا 12 برگزار می شود.

کاربردهای مهارت نوشتن در زندگی، تمرین نوشتن و هماهنگی دست و ذهن، آشنایی با عناصر داستان و تمرین کارگاهی، خلق ایده طرح و مضمون با روش طوفان فکریف نگارش داستان کوتاه و نقد داستان از موضوعاتی است که در این دوره به آن پرداخته می شود.

مسعود ملک یاری، نویسنده، مترجم و منتقد کتاب متولد سال 1359 است و فارغ التحصیل کارشناسی سینما (گرایش فیلمنامه نویسی) از دانشگاه هنر و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است. او فعالیت های فرهنگی و هنری حرفه ای اش را از سال 1375 با انتشار داستان در مطبوعات آغاز کرد و تا به امروز علاوه بر سردبیری برخی مجلات (از جمله مجلات فانتزی و علمی تخیلی) داستان ها و مقالات بسیاری را در حوزه نقد و نظریه ادبیات کودک، هنر، ادبیات داستانی و ادبیات نمایشی منتشر کرده است.

ملک یاری کتاب های بسیاری برای بچه ها و نوجوان نوشته و ترجمه کرده و برخی از آثارش به زبان های مختلف ترجمه و در کشورهای دیگر منتشر شده است. او در این سال ها جوایزی چون قلم بلورین جشنواره مطبوعات و لوح شورای کتاب کودک برای ترجمه کتاب اریک را هم دریافت کرده است.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 15 با تلفن 66408074 یا واتساپ 09196552103 تماس بگیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14079

به "کارگاه داستان نویسی برای نوجوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه داستان نویسی برای نوجوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید