چین: همکاری با ایران و کشورهای دیگر برای مقابله کرونا را ادامه می دهیم

به گزارش بانیما، سخنگوی وزارت خارجه چین از تداوم یاری رسانی به ایران و کشورهای دیگر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و مهار آن اطلاع داد.

چین: همکاری با ایران و کشورهای دیگر برای مقابله کرونا را ادامه می دهیم

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سخنگوی وزارت خارجه چین روز سه شنبه در نشست هفتگی با خبرنگاران با پرداختن به مسائل روز این کشور و دنیا که بیشتر در زمینه نحوه مبارزه با ویروس کرونا تمرکز داشت، از ادامه همکاری با ایران و کشورهای دیگر برای مقابله این ویروس اطلاع داد.

به نوشته وبگاه وزارت خارجه چین ژائو لیجیان از سخنگویان دستگاه دیپلماسی چین درباره همکاری با ایران و کشورهای دیگر برای مقابله با ویروس کرونا گفت، جمعیت هلال احمر چین و بسیاری از شرکت های چینی کارشناسان خود را به ایران و کشورهای آفریقایی ارسال کردند. چین یک تیم متخصص نیز به ایران اعزام نموده است.

این دیپلمات چینی در ادامه از مقابله با کرونا در داخل چین و همکاری با کشورهای دیگر و یاری به آن ها با حداکثر توان ممکن برای مبارزه با ویروس کرونا اطلاع داد. مقام های چین ضمن درخواست از اتباع چینی مستقر در خارج از این کشور برای کم کردن میزان سفرهایشان، از درمان 47204 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا اطلاع دادند.

اکنون میزان ابتلای روزانه افراد به ویروس کرونا در خارج از چین از میزان ابتلا به این ویروس در داخل چین پیشی گرفته است. (جزئیات بیشتر)

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7849

به "چین: همکاری با ایران و کشورهای دیگر برای مقابله کرونا را ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: همکاری با ایران و کشورهای دیگر برای مقابله کرونا را ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید