قهرمانان کشتی المپیک و دنیا از وزنه بردار پرستار تقدیر کردند

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، پوپک بسامی دختر ورزشکار ایرانی سال گذشته به همراه تیم ملی وزنه برداری زنان در مسابقات قهرمانی آسیا در چین و رقابت های جهانی تایلند در دسته 55 کیلوگرم به عنوان نخستین زن وزنه بردار ایرانی روی تخته رفت. وی طی ماههای گذشته و از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا ترجیح داد از صبح تا عصر به جای تمرین، به عنوان پرستار مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی باشد.

قهرمانان کشتی المپیک و دنیا از وزنه بردار پرستار تقدیر کردند

بر همین اساس کمیل قاسمی قهرمان المپیک و نایب قهرمان کشتی آزاد دنیا به همراه حسن رحیمی نفر سوم المپیک و دارنده یک مدال طلا، یک نقره و 2 برنز کشتی آزاد دنیا وارد گود شدند تا از زحمات این بانوی وزنه بردار تقدیر نمایند. به همین منظور این دو قهرمان نامدار کشتی در راستای ارج نهادن به زحمات سربازان سلامت که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور دارند، ضمن ملاقات با پوپک بسامی دختر وزنه بردار کشورمان که به عنوان پرستار در کنار بیماران کرونایی حضور دارد با اهدای دسته گل از وی تقدیر و تشکر کردند.

پوپک بسامی در حاشیه این ملاقات محبت آمیز و امیدبخش با قهرمانان کشتی به خبرنگاران گفت: همواره کشتی های کمیل قاسمی و حسن رحیمی را دنبال می کردم و از همان دوران علاقمند به ورزش به خصوص کشتی بودم. هم اکنون نیز بسیار خوشحالم که قهرمانان ملی کشورمان اینجا هستند و از من تقدیر کردند.

وی توضیح داد: حضور این قهرمانان ملی باعث دلگرمی و انگیزه بیشتر من برای خدمت رسانی به بیماران شد. به خصوص که شاهد هستیم این قهرمانان ملی فقط در میادین ورزشی حضور پر رنگ نداشتند و مدتهاست با سفر به استان های محروم در حال یاری رسانی و حمایت از هموطنان نیازمند هستند.

کمیل قاسمی نیز در حاشیه این ملاقات از پوپک بسامی جویای نحوه تمریناتش شد که این بانوی وزنه بردار کشورمان گفت: فعلاً با توجه به شیوع ویروس کرونا تمرینات زیادی ندارم و نمی توانم تمرینات با کیفیتی انجام دهم. البته سعی می کنم در این شرایط بیشتر به بیماران خدمت کنم و امیدوارم هر چه سریع تر سایه سنگین این بیماری از ایران و دنیا محو گردد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9239

به "قهرمانان کشتی المپیک و دنیا از وزنه بردار پرستار تقدیر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانان کشتی المپیک و دنیا از وزنه بردار پرستار تقدیر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید