پیشنهاد بانکی ایران به ویتنام، حساب مشترک بانکی تاسیس می کنیم

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، ولی الله سیف در حاشیه سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به هانوی پایتخت ویتنام در تشریح برنامه توسعه همکاری بانکی دو کشور، گفت: اگر پیشنهاد برخورداری از حساب بانکی مشترک مورد استقبال طرف ویتنامی قرار گیرد، بهترین سازوکار و سریع ترین روش برای افزایش حجم مبادلات دو کشور خواهد بود.

پیشنهاد بانکی ایران به ویتنام، حساب مشترک بانکی تاسیس می کنیم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

رئیس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه درحال حاضر سطح روابط تجاری دو کشور حداکثر 350 تا 400 میلیون دلار در سال است که بالا نیست، توضیح داد: ولی ظرفیت افزایش روابط مالی و تجاری بسیار بالا است.

این عضو کابینه دولت با یادآوری اینکه یکی از بحث هایی که باعث شد من در این سفر حضور داشته باشم روابط بانکی دو کشور بود، بیان نمود: در حال حاضر تبادل بانکی زیادی بین دو کشور وجود ندارد و این حجم از مبادلات هم به وسیله بانک های سایر کشورها انجام می گردد.

این مقام مسئول با بیان اینکه کوشش این است که با نظام بانکی ویتنام رابطه مناسبی برقرار کنیم تا زمینه ساز افزایش حجم بالای تجارت بین دو کشور باشد، یادآور شد: در گذشته مذاکراتی بین بانک های مرکزی دو کشور در سطح معاونان بانک مرکزی صورت گرفته است.

سیف اظهار داشت: شناخت مناسبی از بانک های ویتنامی داریم و فکر می کنم در این سفر بتوانیم به تفاهم مناسبی برای تحقق رابطه مناسب بانکی برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5138

به "پیشنهاد بانکی ایران به ویتنام، حساب مشترک بانکی تاسیس می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد بانکی ایران به ویتنام، حساب مشترک بانکی تاسیس می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید