پیست موتورکراس بجنورد پاییز افتتاح می شود

به گزارش بانیما، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان بجنورد از افتتاح پیست موتورکراس این شهرستان در پاییز امسال خبر داد و گفت: تقاضا داریم مسئولان استانی و شهرستانی مشکل صدور مجوز تردد برای موتورهای مسابقه ای را حل کنند.

پیست موتورکراس بجنورد پاییز افتتاح می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، مصطفی شعبانی با اشاره به شرایط رشته ورزشی موتورسواری و اتومبیل رانی در بجنورد اظهار کرد: تا به امروز این رشته ورزشی در بخش های موتورکراس، موتور ترل و آف روود دارای پیست نبوده است.

وی از اختصاص 6 هکتار زمین برای این سه رشته ورزشی خبر داد و گفت: این زمین در مجموعه ورزشی 19 مهر بجنورد به هیات ورزشی داده شده که بر این اساس هرکدام از رشته های ورزشی نام برده شده به میزان 2 هکتار زمین به آن اختصاص یافته و هم اکنون در حال احداث و مناسب سازی پیست است. نخستین بخش این پیست در رشته کراس تا پاییز امسال افتتاح می شود، متأسفانه یکی از مشکلاتی فعلی این رشته ورزشی، موتورهای بدون سند به علت شرایط موتورها بوده که این مشکل در استان های دیگر با هماهنگی دادستانی برطرف شده اما تا به امروز مشکل موتورسواران در بجنورد برطرف نشده است.

شعبانی تأمین نبودن پیست مناسب و همچنین نداشتن مجوز برای تردد را مهم ترین مشکل ورزشکاران این رشته ورزشی مطرح نمود و گفت: از مسئولان تقاضا داریم تا با هماهنگی هیات ورزشی و صدور مجوزهایی برای شرایط و مکان های مشخصی، اجازه تردد و برگزاری مسابقه برای موتورها و خودروهای تقویت شده در بجنورد را صادر کند. کسب عناوین مختلف در کشور بدون وجود پیست مناسب و امکانات نشان از وجود استعدادهای ورزشی در رشته های موتورسواری و اتومبیل رانی خراسان شمالی است که می تواند با حمایت هایی حتی به عناوین آسیایی دست پیدا کند.

وی در انتها با اشاره به وجود پیست مسابقه ای کمپوست شهرداری بجنورد گفت: این پیست کوچک در برخی موارد میزبان مسابقات موتورسواری یا اتومبیل رانی مسابقه ای بوده اما برای تقویت این رشته ورزشی مجموعه ورزش و جوانان استان باید به فکر احداث پیست و تقویت این رشته مهیج و مردمی در استان باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11943

به "پیست موتورکراس بجنورد پاییز افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیست موتورکراس بجنورد پاییز افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید